Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı



Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

Bir dönemin ünlü oyuncusu Fulden Urasın kanser ile savaşıyor Meme kanseri olan Fulden Uras bugün Acıbadem Hastanesinde bıçak altına yattı 10 sene boyunca 11 kez kanser ameliyatı geçiren Fulden Uras bu kez göğsünün tamamını kaybetti Ameliyata giderken helallik isteyen ünlü sanatçı son yıllarda hayatını tamamen değiştirmişti Erkekçe dergisine soyunması ile hatırlanan Fulden Uras bir iyilik meleği çıktı

KANSER OLDUM Ünlü şarkıcıya meme kanseri teşhisi haftasonunda instagram hesabından emar görüntüsünü paylaşarak Sağ göğsümün tamamı sol göğsümün bir kısmı alınacak Benim için dua edin diyerek duyurmuştu

AMELİYATA GİDİYORUM Fulden Uras bugün de instagram hesabına Hastaneye doğru yola çıkıyorum Korku yok Sağlığıma kavuşmak var notunu koydu Ünlü sanatçı helallik istediği son mesajında şunları yazdı

SAĞ MEMEMİ ALACAKLAR Ben bunu şöyle kabul ettim şiddetli geçimsizlik sebebebiyle ayrılan çiftler vardır ya Bizde bu sağ memeyle 10 senedir geçinemiyoruz çok denedik ilişkimizi kurtarmayı hekimlere de başvurduk Sonunda kararımı verdim ben sağlıklı bir hayat istiyorum ayrılalım dedim İşte bugün o gün ayrılıyoruz ve ben sağlıklı bir hayata kavuşuyorum

Sizden çok rica ediyorum erken teşhis hayat kurtarır ne olur önce kendiniz kontrol edin en ufacık birşey hissettiğinizde doktora koşarak gidin Saat 13 gibi ameliyata alınıcam Fulya Acıbadem hastanesinde dimdik girip dimdik çıkıcam Rabbimden tüm hastalara şifa diliyorum Allaha emanet olun bilmeden kırdığım kim varsa hakkını helal etsin ben herkese helal ettim

DOKUNSALAR AĞLIYORUM Fulden Uras kanser olduğunu haber verdiği ilk mesajında ise şunları yazmıştı Fulden Yaklaşık 10 senedir 8 sağ meme 3 sol meme olmak üzere 11 ameliyat geçirdiğim kendi emarım bu gördüğünüz Çok geciktirdim çok erteledim taa ki bıçak kemiğe dayanana kadar Yine de şükrediyorum dönülmez bir yerde değilim Evet büyük bir ameliyata giricem ameliyat sonrasında sağ göğsüm yok denecek kadar küçük olucak bundan birkaç ay önce bunu çok umursamıyordum nedense ameliyata karar verildiğinden beri bi kötüyüm dokunsalar ağlıyorum

ESTETİK YAPTIRMAYACAĞIM ALLAH KULLARINI SINARMIŞ Ameliyatta 4 seçenek sundular bize biz en sağlıklı ve doğru olanını tercih ettik Herhangi bir estetik müdahale yaptırmıycaz Allah nefes verirse görüntü beni çok rahatsız ederse sonra bakarız dedik Allahım iyi kullarını sınarmış hastalıkla Rabbimden gelene isyan etmek ne haddime şükür doluyum ya daha kötü bişey olsaydı

FULDEN URASIN ÇIPLAK DÖNEMİ 50 yaşında olan Fulden Uras oyunculuktaki yeteneğinden çok Erkekçe Dergisine verdiği cesur pozlarla meşhur oldu Kamera önünde soyunmaktan kaçınmayan Fulden Uras şansını 1991de gazinolarda assolist olarak da denedi

FULDEN URASIN DEĞİŞİMİ Şuh kadın olarak boy gösterdiği dönemlerin ardından Fulden Uras uzun süre medyadan uzak kaldı Tekrar gündeme geldiğinde o bambaşka biri olmuştu Artık çıplak dergi dönemini kapatmış hasta çocukların iyilik perisi olmuştu

Kelebek Çocuklar Derneği ismiyle bir vakıf kuran Fulden Uras hasta çocukların ve ailelerin yardımına koşuyor Vaktinin tamamını çocuklara ilaç ve tıbbi malzeme bulmaya ayıran Fulden Uras ameliyat için masaya yatarken de onları düşünüyordu Son mesajında instagramdan Bu süreçte kelebekçocuklarımız ın kremleri ve diğer ihtiyaçları için bizlere destek olmaya devam edin Birkaç güvendiğim insandan zaten telefon açıp özellikle rica edicem diye yazdı

İşte dünden bugüne Fulden Uras

#Bir #dönemin #ünlü #oyuncusu #Fulden #Urasın #kanser #ile #savaşıyor #Meme #kanseri #olan #Fulden #Uras #bugün #Acıbadem #Hastanesinde #bıçak #altına #yattı #10 #sene #boyunca #11 #kez #kanser #ameliyatı #geçiren #Fulden #Uras #bu #kez #göğsünün #tamamını #kaybetti #Ameliyata #giderken #helallik #isteyen #ünlü #sanatçı #son #yıllarda #hayatını #tamamen #değiştirmişti #Erkekçe #dergisine #soyunması #ile #hatırlanan #Fulden #Uras #bir #iyilik #meleği #çıktı #Fulden #Uras #kanser #ameliyatında #Çıplak #pozları #bilinirdi #iyilik #meleği #çıktı #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

http://www.internethaber.com/fulden-uras-kanser-ameliyatinda-ciplak-pozlari-bilinirdi-iyilik-melegi-

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/Cr77bHfGVEE

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde