9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde



9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

Sanatçı kimliğinin yanı sıra evlilikleri ve çocuklarıyla da sık sık gündeme gelen İzzet Yıldızhan Kanal Ddeki Müge ve Gülşenle 2 Sayfa programına konuk oldu Ünlü türkücünün canlı yayında açıkladığı çocuklarının aylık masrafı ise deyim yerindeyse dudak uçuklattı

Yıldızhan programda 9 çocuğuyla birlikte fotoğrafı paylaşılınca çocuklarının aylık toplam masraflarının 100 bin TLyi aştığını söyledi Evde çocuklara ödül ve ceza sistemi de uyguladığını belirten türkücü ikramiye alan da oluyor maaşının yarısı kesilen de

Benim 9 yaşında canavarın bana 100 bin TLzararı var 3 tane televizyon patlattı Diyelim ki bakıcıya kızdı karşıdan bir şey fırlatıp kırıyor İlk televizyonu bana söylediler ikincide çekindiler üçüncüde çıldırmıştım artık ifadelerini kullandı

Kızının hiçbir arkadaşının evinde kalamayacağını da vurgulayan Yıldızhan Akşam oldu mu eve döner Neden kalamaz diye soracaksanız yasak öyle bir kuralımız var Ama kızımın arkadaşları bizde kalabilir hiçbir problem yokErkekler için bu kural geçerli değil erkekler kalabilir dedi

3 nikahsız eşi ile sıradışı bir hayat süren Yıldızhan yakın zamanda dünyaya gelen oğlu Hamzanın ismini de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğanın koyduğunu dile getirdi

Bu açıklamaların ardından herkes ünlü türkücünün aile yaşantısını ve çocuklarını da merak etmeye başladı Peki İzzet Yıldızhan ne kadar para kazanıyor Kaç evlilik yaptı İşte sanatçılığın yanı sıra ticaretle de uğraşan Yıldızhana dair merak edilen her şey

İZZET YILDIZHANIN EŞLERİ VE ÇOCUKLARI İzzet Yıldızhanın hayatında toplam 3 kadın bulunuyor Bunlardan biri de Suriyeli Yıldızhan hiç bir eşine ne resmi ne de dini nikah kıymamış Türkücünün hayatındaki kadınlardan toplamda 9 çocuğu bulunuyor

İzzet Yıldızhan 3 çocuk sahibi olduğu ilk kadın Nilüfer Hanım 1992 yılından beri beraber olduğu Nilüfer Yden olma Veysel Efe d2005 Mustafa ve Ali Yuşa adında 3 oğlu var Yıldızhanın hayatında 24 yıldır bulunan Nilgün Hanım da diğer kadınlar gibi nikahlı değil

Nilgün Hanım katıldığı bir televizyon kanalında nikah konusunda şunları söylemişti 3 tane evladım benim nikahım İzzet Beyi çok seviyorum Çok iyi bir eş değildir ama iyi babadır

SURİYELİ BİR EŞİ VAR İzzet Yıldızhan birlikte olduğu kadınlara resmi nikah kıymadığı gibi imam nikahı da yapmıyor O kadınlardan biri de Suriye asıllı Gizem İ Gizem Hanımdan da 2005 yılında Sevgi isminde bir kızı oldu

Kamuoyunun önüne hiç çıkmayan Gizem Hanım İzzet Yıldızhan Ankarada bir otelde hayat kadınları ile fuhuş olayına ismi karışınca konuşmuş ve şunları dile getirmişti

Ben İzzetin üç eşinden biri değilim Çünkü ben şu an İzzetin ne karısı ne sevgilisiyim Zaten ne resmi nikâh ne de imam nikâhı yaptırmıştık 6 yıldır da kendisiyle birlikte değilim Sadece kızımız Sevgi ile ilgili konularda görüşüyoruz o kadar Ne onun hayatı beni ne de benim hayatım onu ilgilendiriyor Sadece çocuğunun annesiyim

ÜÇÜNCÜ KADIN BİR MANKENİzzet Yıldızhanın hayatında yer alan üçüncü kadın ise bir mankendi Ajda Ballıkaya İzzet Yıldızhanın bir klibinde rol almıştıİzzet Yıldızhanın Suriye isimli bir kız çocuğu dünyaya getiren Ajda Ballıkaya mankenlik kariyerini de noktaladı Suriye İzzet Yıldızhanın annesinin adıydı

ÇOCUKLAR BİRBİRLERİYLE GÖRÜŞÜYOR MU İzzet Yıldızhan çocuklar birbiriyle görüşüyor mu sorusuna Hepsi de hafta sonlarını birlikte geçiren birbirlerinin evine giden kıyafetlerini giyen çocuklar Tabii annelerine de teşekkür ediyorum iyi insanlar Kadın olarak hayatımda olmamalarına rağmen hayatımda çok önemli yerleri var yanıtını vermişti

İzzey Yıldızhan geçtiğimiz dönemlerde verdiği bir röportajda iş hayatına dair de samimi açıklamalarda bulunmuş ve mal varlığını şu sözlerle açıklamıştı

İzmirde bir otelim laboratuvar ve denetim şirketim var Yanımda 210 arkadaşım çalışıyor Tabii sanatçı kimliğim bambaşka Yeri geliyor işler yolunda gitmediğinde sahnelerden kazandığım parayı oraya aktarıyorum Ne çalışanımı ne de kimseyi mağdur ederim

Aileleriyle birlikte bine yakın kişiye ulaşmış oluyorum Bu kolay bir şey değil Hiçbir zaman hava için bir şey yapmam Şu an istersem helikopter ve uçak alırım Ne kendimi ne çalışanlarımı ne de ailemi hava civa uğruna riske atarım Ayaklarımın hep yere sağlam basması gerekir

Yıldızhan nasıl bir aileye sahip olduğu sorulduğunda ise 15 kardeşiz kalabalık bir aileye sahibim Babamı 15 yaşındayken kaybetmiştim Bir kez olsun bile Baba diyemedim Onun için çocuklarımın üzerine titrerim Çocuklarımın yeri gelir en iyi arkadaşı sırdaşı olurum Çizgi film izlerken çok uyuya kalmışlığım var Beni yakından tanımayanların bana karşı önyargısı var Bu da beni üzüyor sözleriyle karşılık vermişti

İYİ BİR EŞ DEĞİLİM AMA ÇOK İYİ BİR BABAYIM Öte yandan Yıldızhan İyi bir eş değilim ama çok iyi bir babayım Para evladın yerini dolduramaz Ben evlatlarımla kısa zaman da geçirsem kaliteli zaman geçiriyorum onlarla ilgileniyorum Onlar benim her şeyim açıklamasını yapmıştı

#Sanatçı #kimliğinin #yanı #sıra #evlilikleri #ve #çocuklarıyla #da #sık #sık #gündeme #gelen #İzzet #Yıldızhan #Kanal #Ddeki #Müge #ve #Gülşenle #2 #Sayfa #programına #konuk #oldu #Ünlü #türkücünün #canlı #yayında #açıkladığı #çocuklarının #aylık #masrafı #ise #deyim #yerindeyse #dudak #uçuklattı #9 #çocuklu #İzzet #Yıldızhandan #olay #açıklama #Aylık #masrafları #servet #değerinde #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

http://www.internethaber.com/9-cocuklu-izzet-yildizhandan-olay-aciklama-aylik-masraflari-servet-dege

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/HjvVDGgq_JM

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs