Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs



Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldı
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

NTVden ayrılarak Kanal D Ana Haber Bültenini sunmaya başlayan ve CNN Türk ekranlarında 40 adlı bir program yapan Buket Aydının estetiksiz fotoğrafları sosyal medyanın gündemine oturdu Fotoğrafı görenler Estetik bir insanı bu kadar mı değiştirir demekten kendisini alamadı

Bir sosyal medya kullanıcısı tarafından paylaşılan fotoğraflar kısa sürede binlerce beğeni ve yorum aldı Bir kullanıcı Estetik bir insanı bu kadar mı değiştirir tanıyamadım resmen şeklinde yorum yaparken başka bir sosyal medya kullanıcısı ise Demek güzellik ilizyondan ibaret bir kandırmacaymış ifadelerini kullandı

Ahmet Hakanın yerine Kanal D ana haberi sunmaya başlayan Buket Aydın keşfedilme hihayesini şöyle anlatmıştı Beni de keşfeden birileri var tabii 19 yaşındaydım Türk Dili ve Edebiyatı bölümünü okuyordum Okuldan sıkıldım ve spikerliksunuculuk kursuna gittim O zamanlar Kanaltürk kanalı stajer arıyordu Kerimcan Kamal kanalın müdürüydü ve beni görünce stajer olarak aldı Üç ay staj sürem vardı

BENDE CAHİL CESARETİ VARMIŞ Tuncay Özkan Kanaltürkün patronuydu ve beni yanına çağırdı Bizim magazin programımız var sen okusana dedi İstemem haber spikeri olacağım dedim o da beni kovdu Sonra beni odasına geri çağırdı ve Sen 19 yaşındasın ve spiker olacağım diye teklifimi reddettin Senden spiker de olur çok daha iyisi de olur dedi Sonra bir anda ekrana atıldım Haber spikeri olmak en büyük idealimdi Ben de cahil cesareti varmış

KÖFTE DUDAKLI Vücudumda estetik yok Bazen küçük dokunuşlar yapıyoruz tabii Teyzem bana hep Köfte dudaklım derdi Dudaklarımda estetik yok

BUKET AYDIN KAÇ YAŞINDA NERELİ Bursalı olan Buket Aydın 1 Ocak 1985 doğumlu ve 33 yaşında Burslu olarak girdiği İstanbul Kültür Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümünden mezun oldu Attila İlhanın şiirleri üzerine master yaparak yüksek lisansını tamamladı Kadıköyde bulunan Kuşdili Spikerlik ve Sunuculuk Kursunda eğitim alarak iyi dereceyle mezun oldu

Bir sene özel bir radyoda haber spikerliği yaptıktan sonra Kanaltürk kanalına girerek spor bülteni ve daha sonra hafta sonu ana haber bültenlerinde sunuculuk yaptı Kanal Türkten ayrıldıktan sonra TRT Türk kanalına geçerek program sunuculuğu yapan Buket Aydın 2011 yılı Nisan ayında yeniden yapılanmaya geçen NTVye transfer olarak haber kuşaklarında sunuculuk yapmaya başladı

NTVde hafta içi 2300da başlayan Gece Bülteni Kuşağını ve 2000da başlayan Ana Haber Bültenini sunan Buket Aydın 2018 yılı Nisan ayında Kanal Dye geçiş yaparak burada Ana Haber Bültenini sunmaya başladı

EŞİ ERCE BAYKAL İŞ İNSANI Buket Aydın evli ve eşi Erce Baykal bir iş insanı Kanal D sunucusu aynı zamanda Nişantaşı Üniversitesi Radyo Televizyon ve Sinema bölümü öğretim görevlisi

İşte Buket Aydının sosyal medya hesabındaki bazı paylaşımları

# NTVden #ayrılarak #Kanal #D #Ana #Haber #Bültenini #sunmaya #başlayan #ve #CNN #Türk #ekranlarında #40 #adlı #bir #program #yapan #Buket #Aydının #estetiksiz #fotoğrafları #sosyal #medyanın #gündemine #oturdu #Fotoğrafı #görenler #Estetik #bir #insanı #bu #kadar #mı #değiştirir #demekten #kendisini #alamadı  #Buket #Aydının #estetiksiz #fotoğrafları #ifşa #oldu #Sosyal #medya #yıkıldı #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

https://www.internethaber.com/buket-aydinin-estetiksiz-fotograflari-ifsa-oldu-sosyal-medya-yikildi-f

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/xTpVQLLU3oI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı