Nur Yerlitaş bir anda bandanasını çıkardı canlı yayında herkesi şoke etti



Nur Yerlitaş bir anda bandanasını çıkardı canlı yayında herkesi şoke etti
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

2018 yılının Ağustos ayında ameliyat masasına yatan ve geçtiğimiz ay ikinci ameliyatını geçiren Nur Yerlitaş tedavilerine devam ediyor Bugün ise Kanal Dde yayınlanan 2 Sayfa programına konuk olan ünlü modacı Nur Yerlitaş geçirdiği zor günleri anlattı Canlı yayına bandana ile katılan Nur Yerlitaş saçlarının dökülmesini dert etmediğini belirterek bir anda bandanasını çıkardı

Bandanasını çıkardıktan sonra stüdyoda kısa süreli oluşan sessizliği bozan Yerlitaş Rabbim hayat bu Başka bir tedaviye geçeceğim belki kirpiklerim de dökülecek Bu hiç sorun değil çok çirkin belki de ama hiç umrumda değil Allah sağlık versin ifadelerini kullandı

Ameliyat sürecinin öncesinden de bahseden Yerlitaş Ameliyattan bir gün önce sürekli dua ettim Ben ölürsem yeğenlerim üzülecek diye çok acı çektim Ameliyattan sonra narkozun etkisiyle hiçbir şey hatırlamıyorum diyerek açıklamalarına şu şekilde devam etti

17 kilo verdim Hep güzel şeyleri düşünmek istiyorum Herkesin başına her şey gelebilir Ameliyattan sonra 17 kilo verdim İyi bir hastayım kendimce Çok iyi kendimi kontrol edebiliyorum

Hasta olanlara tavsiyelerde bulunan ünlü modacı Hasta olanlar kendilerini ağlamaklı olarak bırakmasınlar Ben mesela çok duygusal bir kadınım ama hayat bu İnsanlar kendilerini ihmal etmesinler Ben kendimi ihmal etmişim Cep telefonumu hayatımdan çıkardım Yediğim şeylerden lezzet alamıyorum o kötü bir şey dedi

Atlattığı beyin kanseri sonrasında zor günler geçiren modacı Nur Yerlitaş son olarak bir AVMde görüntülenmiş ve TVye tekrar döneceğimi sanmıyorum Çok yorucu cevabını vermişti

Nur Yerlitaşa ne olmuştu  Nur Yerlitaşa geçtiğimiz yıl beyin kanseri teşhisi konmuş ünlü modacı 6 Ağustos 2018de ameliyat masasına yatmıştı

Uzun süredir tedavisine devam eden Nur Yerlitaş geçtiğimiz gün sağlık durumunu soran gazetecilere Tedaviden çıkıp geldim İyi gidiyor tedavim bugüne de şükür demişti

#2018 #yılının #Ağustos #ayında #ameliyat #masasına #yatan #ve #geçtiğimiz #ay #ikinci #ameliyatını #geçiren #Nur #Yerlitaş #tedavilerine #devam #ediyor #Bugün #ise #Kanal #Dde #yayınlanan #2 #Sayfa #programına #konuk #olan #ünlü #modacı #Nur #Yerlitaş #geçirdiği #zor #günleri #anlattı #Canlı #yayına #bandana #ile #katılan #Nur #Yerlitaş #saçlarının #dökülmesini #dert #etmediğini #belirterek #bir #anda #bandanasını #çıkardı #Nur #Yerlitaş #bir #anda #bandanasını #çıkardı #canlı #yayında #herkesi #şoke #etti #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

https://www.internethaber.com/nur-yerlitas-bir-anda-bandanasini-cikardi-canli-yayinda-herkesi-soke-e

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/NwIB0NAsk_0

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı