Müge Anlı'yı çıldırtan Birgül Memiş olayında çıplak fotoğraf itirafı



Müge Anlı'yı çıldırtan Birgül Memiş olayında çıplak fotoğraf itirafı
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

ATVdeki Müge Anlı ile Tatlı Sert programına katılan ve eski eşinin 4 yaşındaki oğlunu alıkoyduğunu iddia eden Birgül Memiş olayıyla ilgili çok konuşulacak gelişmeler yaşandı 24 yaşındaki Memiş yeni kocasıyla ilgili şoke eden bir gerçeği canlı yayında öğrenirken genç kadının eski kocası Faruk Beye de çıplak fotoğraflarını gönderdiği ortaya çıktı

Birgül Memişin kendisinden olmadığı halde çocuğunu zorla alıkoyduğunu iddia ettiği eski kocası Faruk Bey canlı yayına bağlandı Şu anda Ardahanda olduğu öğrenilen Faruk Bey oğlunun kendi çocuğu olduğuna inandığını söyledi ve DNA testi yapılmasını kabul etti Faruk Bey ardından şunları dile getirdi

Benim yerim yurdum belli Kaçtığım yok Birgülün akli dengesi yerinde değil Çocuğu karakola bırakıp gitti Boşanırken de velayeti bana bıraktı Yasal olarak Temmuzda gelip alması gerekiyordu Ancak gelmedi Memiş Çocuk onun değil iddiasında ısrar ederken eski eşi Faruk Aydın Ben çocuğumdan ölsem vazgeçmem dedi

KOCASININ 3 ÇOCUĞU OLDUĞUNU CANLI YAYINDA ÖĞENDİ Faruk Beyin ardından canlı yayına telefonla bağlanan Birgül Memişin imam nikahlı kocası Hasan Beyin söyledikleri ise stüdyodaki herkesi hayrete düşürdü Hasan Beyin 3 çocuğu olduğunu orada öğrenen 24 yaşındaki Memiş gözyaşlarını tutamadı

FARUK BEYE ÇIPLAK FOTOĞRAF GÖNDERİYORMUŞ Ardından Hasan Bey Birgül Hanımın eski eşi Faruk Bey hakkında ilginç iddialarda bulundu ve Faruk Beyin Birgül Hanımdan oğlunu göstermesi karşılığında uygunsuz fotoğraf istediğini Birgül Hanımın da gönderdiğini belirtti Bu iddia Müge Anlıyı çileden çıkardı

NE OLMUŞTUMüge Anlıyı 4 yaşındaki çocuğunu göremediği için çıkan Birgül Memiş özel hayatını anlatmaya başlayınca stüdyodaki ünlü psikolog Arif Verimli bile şaşkınlık yaşamıştı 18 yaşında evlenen Birgül Memişin biri imam nikahlı 2 koca bir de sevgili yaptığı öğrenilmişti Bununla da yetinmeyen Birgül Memişin evliyken sevgilisinden çocuk sahibi olduğu ortaya çıkmıştı

Memiş evliyken gayri meşru çocuk sahibi olmasını ise şöyle anlatmıştı 18 yaşında ailemin zoruyla evlenmeye mecbur bırakıldım Kocamı sevmiyordum Evli olduğum süreçte annemle birlikte bitmiş inşaatları temizliyorduk Orada birisiyle tanıştım ve çocuk ondan oldu

ALDATTIĞI EŞİ ÇOCUĞU KABUL ETMİŞ Birgül Memiş sevgilisinden hamile kalınca bunu eşi Faruk Beye açıkladığını Faruk Beyin de hem aldatılmayı sineye çektiğini hem de çocuğu kabul edip nüfusuna aldığını söylemişti

Faruk Bey kendisinden olmadığını bildiği halde neden çocuğu vermiyor sorusu üzerine ise Birgül Memiş Eski eşim bana inat çocuğumu vermiyor Çünkü benimle barışmak istiyor Ama ben evliyim Onunla barışmak istemiyorum yanıtını verdi Genç kadın ardından İlk eşimin çocuğu olmuyordu 253 sene beraber yaşadık Bana ve çocuğuma şiddet uyguluyordu ifadelerini kullanmıştı

Şimdiki eşi Hasan Beyle imam nikahlı olduğunu da söyleyen 24 yaşındaki Memiş Neden resmi nikah kıymadınız sorusuna ise Biraz zaman istedi resmi nikah kıymak için Ben de kendisine zaman tanıdım yanıtını vermişti

Memiş mahkemede çocuğun velayetini verme sebebini ise O zaman sokakta kalıyordum Çocuğu kendimle beraber sokakta rezil edemezdim sözleriyle açıklamıştı

DNA TESTİ YAPILMASINI İSTEMİŞTİ Gerçek babasının çocuğu istemediğini de belirten Memiş O madde içip satan bir insan O zamanlar böyle birisi olduğunu bilmiyordum Sonradan öğrendim Şimdi çocuğu istese dahi vermem demiştiMüge Anlının Çocuğun başkasından olduğunu söylemeye korkmadın mı sorusuna ise Hayır yanıtını veren Memiş Ben yüzde yüz eminim Kendi çocuğumun kimden olduğunu bilmeyecek miyim diyerek DNA testi yapılmasını istemişti

#ATVdeki #Müge #Anlı #ile #Tatlı #Sert #programına #katılan #ve #eski #eşinin #4 #yaşındaki #oğlunu #alıkoyduğunu #iddia #eden #Birgül #Memiş #olayıyla #ilgili #çok #konuşulacak #gelişmeler #yaşandı #24 #yaşındaki #Memiş #yeni #kocasıyla #ilgili #şoke #eden #bir #gerçeği #canlı #yayında #öğrenirken #genç #kadının #eski #kocası #Faruk #Beye #de #çıplak #fotoğraflarını #gönderdiği #ortaya #çıktı #Müge #Anlıyı #çıldırtan #Birgül #Memiş #olayında #çıplak #fotoğraf #itirafı #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

http://www.internethaber.com/muge-anliyi-cildirtan-birgul-memis-olayinda-ciplak-fotograf-itirafi-fot

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/9BSoRAeW-J0

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

Fulden Uras kanser ameliyatında! Çıplak pozları bilinirdi iyilik meleği çıktı