Nihal Candan edep sınırlarını aştı!



Nihal Candan edep sınırlarını aştı silikonları yeni yaptırdım pozu
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

İşte Benim Stilim yarışması sayesinde kardeşi Bahar Candan ile gündemimize giren Nihal Candan paylaştığı son fotoğraflarla olay oldu

Instagram hesabına göğüs dekolteli pozlarını yerleştiren Nihal Candan silikon taktırda iddialarını yeniden ateşledi Bir takipçisi de bunu dile getirip fotoğrafın altına Silikonlarimi yeni yaptırdım pozu diye yazdı

Giyim tarzı ve seksi fotoğrafları ile takipçilerinden edep sınırlarını aştın yorumu alan Nihal Candan alay konusu olmaya başladı Bir takipçisi bu paylaşımınaBacım silikonun küçük olmuş sanki ya😂 diye yazdı

Nihal Candan medyanın gündemine ilk olarak İşte Benim Stilim yarışmasıyla çıkmıştı Nur Yerlitaşın vasat olarak nitelediği Nihal Candan yarışmada da derece elde edememişti

Moda yarışmasından elde ettiği bilinirlikle Survivor yarışmasına katılan Nihal Candan adadaki performansı ile de dalga konusu olmuştu Dominik adasına gitmeden önce günlerce spor salonlarında hazırlık yapan Nihal Candan Survivor tarihinin en başarısız yarışmacısı olarak adını unutulmazlar arasına yazdırmıştı Nihal Candan adadan döndükten sonra inanılmaz bir değişim içine girdi

Bir güzellik merkezi açan Nihal Candan kendini baştan aşağı yeniledi Estetiklerle yüzünün şeklini değiştiren Nihal Candan silikon taktırdığı göğüsleri ile de giyim tarzını frapan bir hale getirdi

İşte Nihal Candanın İşte Benim Stilim günleri ve estetikler sonrasında geldiği son hali

#İşte #Benim #Stilim #yarışması #sayesinde #kardeşi #Bahar #Candan #ile #gündemimize #giren #Nihal #Candan #paylaştığı #son #fotoğraflarla #olay #oldu  #Nihal #Candan #edep #sınırlarını #aştı #silikonları #yeni #yaptırdım #pozu #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

https://www.internethaber.com/nihal-candan-edep-sinirlarini-asti-silikonlari-yeni-yaptirdim-pozu-fot

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/xCucCU9ySBM

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde