Nur Viral izleyiciden gelen vahşet itirafa dayanamadı "Dur artık anlatma"



Nur Viral izleyiciden gelen vahşet itirafa dayanamadı "Dur artık anlatma"
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

Haftaiçi canlı olarak Beyaz TV ekranlarında yayınlanan Nur Viralın sunduğu Hayatta Her Şey Var programında kadının kocasının yaptığı işkence ile ilgili itirafı canlı yayında kan dondurdu Viral kadın seyircinin anlattıklarına dayanamadı ve Dur artık anlatma diye yalvardı Kadını yaptığı itiraflar da bu kadar da işkence olmaz artık dedirtti

Nur Viral seyirciye yalvardı

Bir buçuk aylık evlilikti Zoraki evlendim Kocam evlendiğimiz gece benim bir sevdiğim var dedi Babanın evine yollayacağım seni dedi 2 gün ayrı yerlerde yattık 2 gün beni eve kitledi Yemek vermedi üst komşum bana sepetle yemek verdi ifadelerini kullandı Genç kadının işkenceye uğradığını anlattığı sırada ise Nur Viral Dur artık anlatma diyerek kadını durdurmak zorunda kaldı

4 Yıllık hayatımda böyle vahşet duymadım

İnanın evlatlarımız eş ararken ona buna bakmamak lazım Akıl sağlığı yerinde mi Vicdanı var mı Ahlakı var mı Tek sorgulamamız gereken şey bu Adamın başka sevgilisi var diye ve ailesi onu zorla evlendirdi diye kadına yapmadığı şiddeti bırakmamış Ben size bir şey söyleyim mi

Bakın 4 yılım bu programda Yüzlerce hikaye dinlemedim Ama bu gün duyduklarım şu dakika kulağımın işittiğini hiç tanıklık etmedim Allah zorunuzu kolaylaştırsın Bu nasıl vahşet böyle Allah yapılan hiç bir kötülüğü kimsenin yanına bırakmıyor dedi

#Haftaiçi #canlı #olarak #Beyaz #TV #ekranlarında #yayınlanan #Nur #Viralın #sunduğu #Hayatta #Her #Şey #Var #programında #kadının #kocasının #yaptığı #işkence #ile #ilgili #itirafı #canlı #yayında #kan #dondurdu #Viral #kadın #seyircinin #anlattıklarına #dayanamadı #ve #Dur #artık #anlatma #diye #yalvardı #Kadını #yaptığı #itiraflar #da #bu #kadar #da #işkence #olmaz #artık #dedirtti #Nur #Viral #izleyiciden #gelen #vahşet #itirafa #dayanamadı #Dur #artık #anlatma #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

https://www.internethaber.com/nur-viral-izleyiciden-gelen-vahset-itirafa-dayanamadi-dur-artik-anlatm

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/j5CG7KGspeo

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde