Müge Anlı'da şoke eden Zekai Turhal olayı!



Müge Anlı'da şoke eden Zekai Turhal olayı! Kurşun yağmuruna tutuldu
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

Kırıkkalenin Yahşihan ilçesinde 8 Şubat 2019 tarihinde 58 yaşında 4 çocuk babası Zekai Turhal bir inşaatta gece bekçisi olarak çalışıyordu 8 Şubat tarihinde iddialara göre Zekai Turhal sabah eve gelmeyince eşi Ümmüş Turhal kardeşini aradı ve kısa bir süre sonra aileye acı haber geldi Zekai Turhal 4 kurşunla vahşice öldürülmüştü Aile ise abisini yengeleri Ümmüş Turhalın kardeşi öldürmüş olabileceğini düşünüyor Peki Zekai Turhalı kim neden öldürdü Cinayet sebebi başka bir kadın mı ATVde yayınlanan Müge Anlının programında açılan cinayet dosyasının bu soruların cevabı aranıyor Cinayet detayları ise şoke edecek türden

Zeki Turhalın bulunduğu inşaatın bekçi kulübesine silahlı saldırı düzenlenmiş 20 el ateş edilen kulübenin içinde bulunan Turhal vücuduna isabet eden 4 kurşunla hayatını kaybetmişti

Zeki Turhalın bulunduğu inşaatın bekçi kulübesine silahlı saldırı düzenlenmiş 20 el ateş edilen kulübenin içinde bulunan Turhal vücuduna isabet eden 4 kurşunla hayatını kaybetmişti

Ancak cinayetin ardın yaşananlar ailenin kafasını karıştırdıZekai Turhalın kız kardeşi Hayriye Oğuz Cenazeyi defin ettikten sonra eşi Ümmüş Turhal bana dedi ki ben kardeşim Ejderkarısı Arzuyu birde kardeşimin dostunu ben dedi şikayet ettim dedi Ondan sonra bizim kafamızda şüpheler oluştu dedi

Zekai Turhalın kız kardeşi Hayriye Oğuz bir çarpıcı iddia da daha bulundu Ejder beyin birlikte olduğu kadının kocası eşini arıyordu Acaba abisi Zekai Turhalın öldürülmesinde bu olayın bir ilgisi olabilir miydi Hayriye hanım Kadının kocası bu Ejderi aramış Benim karımı siz sakladınız neredeyseniz çıkartın diye yoksa öldürürüm sizi diye Oda demiş bende değil ben görmedim haberim yok demiş Abimin orada yalnız olduğunu biliyorlar Adama acaba karın burada diye mi abimin bulunduğu kulübeyi mi gösterdiler Bizim içimizideki şüpheler bunlar açıklamasını yaptı

Zekai Turhalın eşi Ummüş Turhal bir süredir evinde kalmıyordu Hatta bu nedenle bir kaç kez taşınmışlardı Hayriye Oğuzın yaptığı açıklamada abisinin eşi Ummüş Turhal ile ilgili Bana muska yaptılar diyordu o yüzden hocaya felan gidiyorduBaşkaların evinde kalıyordu kendi evine giremiyorum diyordu Annesi ile beraber kendi evine geliyor Cumartesi günü haftaya cuma günü abim sabah ölü bulunuyordu Şimdi ise psikolojisi düzeldi kendi evinde kalıyor açıklamasını yaptı

Zekai Turhalın kardeşi Sinan Turhal da cinayetin nasıl işlendiğini anlattı Sinan Turhal Sabah biz geldiğimizde abim sırt üstü kulübede yatıyordu Bulunduğu yer baya dağılmıştı Tahminen içeriyi bilen bir kişi yapmış açıklamasını yaptı

Sinan Turhal cinayet saati silah sesleri duyulmadığı için tam bilinmiyor ama tahminen sabah saat 620 gibi işlenmiş olduğunu söylediÇünkü duvara isabet eden kurşun saate denk gelmiş saat de 620 gibi durmuş ve yere düşmüş Sinan Turhal abisinin eşi ile sorunları olduğunu söyledi Eşi son bir yıldır rahatsızlandı kafam geliyor gidiyor diyordu eve gelmiyordu mesela Eve geldiği zamanda ben seninle yapamıyorum ben seninle anlaşamıyorum deyip geri annesine giden biriydi Hocaya felan gittiler muska felan

Sinan Turhal cinayet saati silah sesleri duyulmadığı için tam bilinmiyor ama tahminen sabah saat 620 gibi işlenmiş olduğunu söylediÇünkü duvara isabet eden kurşun saate denk gelmiş saat de 620 gibi durmuş ve yere düşmüş Sinan Turhal abisinin eşi ile sorunları olduğunu söyledi Eşi son bir yıldır rahatsızlandı kafam geliyor gidiyor diyordu eve gelmiyordu mesela Eve geldiği zamanda ben seninle yapamıyorum ben seninle anlaşamıyorum deyip geri annesine giden biriydi Hocaya felan gittiler muska felan

Abim öldürülmeden 1 hafta önce yengem hastaneye gidip ilaç aldığı ve 3 gün içinde iyileştiği Ve düzenimiz kurak diye bir durum vardı Bir hafta sonrada bu olaylar olunca kafa karışıyor

Birde mermerci olayı var Abim yengemi daha önce hacıya hocaya götürüp getiriyordu Tanıdığı mermerci dediğim arkadaşı da demiş sen hacıya hocaya gidiyorsun birde ben gideyim benim evde ailem ile sıkıntılarım var Orada güya hoca demiş ki mermerciye eşin seni aldatıyor Bunu da abimde duymuş güya abim sağda solda konuşmuş Mermercide gururuna yedirememiş gelmiş abimi vurmuş iddialara göre açıklamasını yaptı

Bütün bu iddialar sonra canlı yayına katılan Zekai Turhalın eşi Ummüş Turhal iddiaları redetti Cinayet ile ilgili araştırma ise devam ediyor

#Kırıkkalenin #Yahşihan #ilçesinde #8 #Şubat #2019 #tarihinde #58 #yaşında #4 #çocuk #babası #Zekai #Turhal #bir #inşaatta #gece #bekçisi #olarak #çalışıyordu #8 #Şubat #tarihinde #iddialara #göre #Zekai #Turhal #sabah #eve #gelmeyince #eşi #Ümmüş #Turhal #kardeşini #aradı #ve #kısa #bir #süre #sonra #aileye #acı #haber #geldi #Zekai #Turhal #4 #kurşunla #vahşice #öldürülmüştü #Aile #ise #abisini #yengeleri #Ümmüş #Turhalın #kardeşi #öldürmüş #olabileceğini #düşünüyor #Peki #Zekai #Turhalı #kim #neden #öldürdü #Cinayet #sebebi #başka #bir #kadın #mı #ATVde #yayınlanan #Müge #Anlının #programında #açılan #cinayet #dosyasının #bu #soruların #cevabı #aranıyor #Cinayet #detayları #ise #şoke #edecek #türden #Müge #Anlıda #şoke #eden #Zekai #Turhal #olayı #Kurşun #yağmuruna #tutuldu #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

https://www.internethaber.com/muge-anlida-soke-eden-zekai-turhal-olayi-kursun-yagmuruna-tutuldu-foto

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/2cNetJrdI58

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde