Erkan Petekkaya uçaktan apar topar indirildi olay görüntüler



Erkan Petekkaya uçaktan apar topar indirildi olay görüntüler
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

Fox TVde Deniz Çakır ile birlikte başrolünü paylaştığı Vurgun dizisinin erken final yapmasının ardından Dalamana tatile gitmek için uçağa binen Erkan Petekkaya alkollü olduğu iddia edilince uçaktan apar topar indirildi Uçak daha kalkmadan yolcularla da tartışma yaşayan ünlü oyuncu Ben yapmadım yemin ederim ben yapmadım diyerek adeta isyan etti

Geçtiğimiz aylarda alkol satışı yasaklansın diyerek gündeme oturan ardından restoranında ruhsatsız alkol satışı yaptığı ortaya çıkan Petekkayanın bu görüntüleri sosyal medyada bir anda çok konuşulanlar arasına girdi Petekkayanın yolcularla ne üzerine tartışmaya girdiği henüz bilinmezken sosyal medyada görüntülerini paylaşanları prim yapmakla suçladı

Yemin ediyorum ben yapmadımPetekkaya video çekilen o anlarda Sevgili arkadaşlar bu işleri ben yapmadım Yemin ediyorum ben yapmadım Bu kişiler benim üzerime yürüyorlar Benim üzerimden sosyal medya üzerinden takipçi kazanma peşindeler ifadelerini kullandı

Videoda Erkan Petekkayanın isyanı takipçilerini üzerken sosyal medyadan Erkan Petekkayaya destek mesajları da yağdı Ünlü yönetmen Mustafa Uslu da arkadaşı olan Petekkaya için bir mesaj paylaştı

Uslu mesajında Yazıklar olsun sana bunu yaşatanlara Adam gibi adam Erkan Petekkaya Arkadaşım dostum Sen ben yapmadım ben yapmadım derken benim yüreğim acıdı Yazıklar olsun sana bu tezgahı kuranlara Hepsini Allaha havale ediyorum dedi

Uçakta ne üzerine tartışma yaşandığı bilinmezken Erkan Petekkayanın o esnada alkollü olduğu iddia edildi

Videoya gelen yorumlardan bazıları ise aylık gelirinin 450 bin TL olduğunu söyleyen Petekkayanın özel uçak alıp öyle yolculuklarını gerçekleştirmesi yönündeydi

Peki son günlerde yaptığı açıklamalarla ve medyada çıkan haberlerle gündeme gelen Erkan Petekkaya kimdir 1970 yılında Elazığda dünyaya gelmiştir Aslen Diyarbakırlıdır Çocukluğu İstanbulda geçmiştir Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuarından mezundur 1998 yılında Güzel Günler dizisi ile ilk oyunculuk deneyimini yaşamıştır

1993 yılından bu yana Devlet Tiyatrolarında kadrolu oyuncu olarak sahne almaktadır 2003 yılında Didem Petekkaya ile evlenen Erkan Petekkayanın Cem Cano Petekkaya isminde bir erkek çocuğu vardır

Paramparça Dila Hanım Öyle Bir Geçer Zaman Ki Hanımın Çiftliği Beyaz Gelincik Japonyalı Gelin Bedel ve Aynalı Tahir gibi dizilerde rol alan Erkan Petekkaya son olarak FOX TV ekranlarında yayınlanan Vurgun dizisinde Kemal rolünü canlandırmıştır

Ünlü oyuncu 2003 yılında Didem Petekkaya ile evlenmiştir Çiftin Cem Cano adında bir çocukları bulunmaktadır

#Fox #TVde #Deniz #Çakır #ile #birlikte #başrolünü #paylaştığı #Vurgun #dizisinin #erken #final #yapmasının #ardından #Dalamana #tatile #gitmek #için #uçağa #binen #Erkan #Petekkaya #alkollü #olduğu #iddia #edilince #uçaktan #apar #topar #indirildi #Uçak #daha #kalkmadan #yolcularla #da #tartışma #yaşayan #ünlü #oyuncu #Ben #yapmadım #yemin #ederim #ben #yapmadım #diyerek #adeta #isyan #etti #Erkan #Petekkaya #uçaktan #apar #topar #indirildi #olay #görüntüler #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

https://www.internethaber.com/erkan-petekkaya-ucaktan-apar-topar-indirildi-olay-goruntuler-foto-gale

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/zVo9UIeUUW0

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde