Arda Turan ve Berkay Şahin'in ifadeleri! Eşimin kulağına eğilmiş ve...



Arda Turan ve Berkay Şahin'in ifadeleri! Eşimin kulağına eğilmiş ve...
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

Arda Turan ile Berkay Şahin 3 ay önce Emirganda gittikleri eğlence mekanında kavga etmişti Olaya ilişkin İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığınca hazırlanan iddianamede müşteki şüpheli olarak yer alan Turan hakkında cinsel taciz kasten yaralama Korku kaygı veya panik oluşturabilecek tarzda silahla ateş etme ruhsatsız silah bulundurma suçlarından 125 yıla kadar müşteki şüpheli Berkay Şahin hakkında da hakaret suçundan 2 yıla kadar hapis cezası istenmişti

ADLİYEYE KORUMA ORDUSUYLA GELDİ Ünlü şarkıcı Berkay Şahin ve eşi Özlem Ada Şahin duruşma için İstanbul Adliyesine koruma ordusuyla geldi Duruşma saat 1000 sıralarında başlayan duruşma ifadelerin alınmasının ardından 19 Haziran ayına bırakıldı Duruşmaya damga vuran ise hem kazançlar hem silah detayı oldu

ARDA TURANIN TALEBİ REDDEDİLDİ Duruşmada Arda Turanın avukatları duruşmanın içeriğinin yasaklanması talebinde bulundu Berkay Şahin ve eşi Özlem Şahin ise bu talebin reddini talep etti Mahkeme Arda Turanın talebini reddederek savunmasını sordu

BERKAYIN AYLIK KAZANCI BİN LİRAYMIŞ Duruşmada kimlik tespiti yapılan Arda Turan aylık gelirinin 300 bin euro olduğunu söylerken şarkıcı olduğunu belirten Berkay Şahin ise bin lira aylık geliri olduğunu ifade etti

BUNU NİYE SÖYLEDİĞİM AŞİKAR Duruşmada aylık gelirinin bin lira olduğunu söyleyen Berkay sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şunları söylediBizim aylık kazancımızı bilmesi gereken kurumlar biliyorBen sadece insanların sahip olduklarını böbürlenerek söylemelerinden dolayı orada bir rahatsızlık duydum ve kinaye yaptım Sanık koltuğunda yargılanan birinin 300 bin Euro kazanıyorum aylık demesine karşılık ben de bin lira kazanıyorum dedim Bu maksatla kinaye yapılarak söylenmiş bir şeydi

ARDA ARKA KAPIDAN BERKAY ÖN KAPIDAN Duruşmanın yapılacağı salona Arda Turan arka kapıdan alınırken Berkay Şahin ise eşi Özlem Şahin ile birlikte ön kapıdan giriş yaptı Şahin ve eşi ile arkalarında oturan Turanın arasına bir güvenlik görevlisinin oturtulması dikkat çekti Tarafların yan yana gelmemesine özen gösterildiği görüldü

BERKAYIN KORUMALARINA ARDAYA SIKIN DEDİĞİNİ DUYDUM Arda Turan ifadesinde Gittiğimiz mekan küçük bir yerdi Tuvalete gitmek isteseniz en az 45 kişiye çarparak gidersiniz O gün ben de Özlem Hanıma çarptım ve özür diledim Sonra Berkay gelip ensemden tutup seninle konuşmamız lazım dedi Berkayın ısrarı üzerine arbede yaşandı Dışarıda Berkayın korumalarına Ardaya sıkın dediğini duydum Eve gittiğimde olayın Berkayın eşiyle alakalı olduğunu öğrendim Hastaneye gidip durumun yanlış anlaşılma olduğunu anlatmak istedim Rahmetli dedemden kalma silahım yanımdaydı Ona uzatıp Bana inanmıyorsan istediğini yap dedim O da silahı alıp koltuğa attı Silahı koltuktan almak isterken patladı Suçlamaları kabul etmiyorum ifadelerini kullandı

BAYRAMPAŞALIYIM BANA BİR ŞEY OLMAZ Berkay ise şöyle konuştu Özlem canı sıkılmış şekilde yanıma geldi Ben ısrar edince çocuğumun üstüne yemin ettirdikten sonra anlattı Ardanın koluna çarptıktan sonra kulağına Çok güzelsin Evli olmasaydın ya da olmasaydım Seni kaçırmazdım dediğini bana anlattı Ben de mekanın içine girerek Ardanın ensesinden tutup kulağına eşimi bırakıp 10 dakika sonra geleceğim dedim Arda Ben Bayrampaşalıyım bana bir şey olmaz ifadeleriyle hastaneye geldi Mermi silahın ağzındaydı

SİLAHI ELİNDE SALLAYARAK ATAR YAPTI Berkay hastanede yaşananları da mahkemede şu sözlerle dile getirdi Arda silahı çıkardı Benim böyle bir şey yaptığıma inanıyorsan al sık dedi Yan tarafa bıraktı Sonra silahı alıp elinde sallayarak atar yaptı Ben de silahı elinden alıp s git burdan dedim Yavşak da dedim Doğrudur Eğer özür dilemek istiyorsan yarın eşini alıp bize kahvaltıya gelirsin dedim Sadece o lanetli gecenin bitmesini istiyordum Benim ona yavşak dememle kasıtlı olarak yere ateş etti Yine aynı konuşmalar devam etti Özlemi aradım Arda özür dilemek istiyor dedim

ŞİKAYETÇİ OLMAYACAKTIM AMA Özlem eşimin burnunu kırdı diyerek konuşmak istemedi O gittikten sonra şikayetçi olmak için değil rezillik çıkmasın diye boş kovan aradık Ama bulamadık Ameliyattan sonra Ardanın tanıdıkları beni arayıp şikayetçi olmayacaksın değil mi dediler Şikayetçi olmayacaktım Ama eşim bir kitap çıkarıyor o nedenle reklamını yapıyor diye söylenti yaydılar Arda ve eşi bunu yaptı Ben de şikayetçi olmaya karar verdim

ÖZÜR DİLEYECEK Berkay savunmasına Arda Turan hatasını kabul edecek özür dileyecek şeklinde konuştu Kendisi yeni baba oldu ben çocuğundan bir saat bile ayrı kalmasını istememdiyen Berkay Yaptığı terbiyesizliği kabul edecek ifadesini kullandı

SİLAHI EVDEN ALMADIM ARABADAYDI Berkay Şahinin avukatı Arda Turana Bir çiçek yerine neden silahla gittiniz diye sordu Arda Turan ise Haklısınız Silahla gitmem doğru değildi Sabah saat 0500dı Samimiyeti göstermek için öyle yaptım aile hassas bir konu benim için Silahı evden almadım arabadaydı Özel bir çaba yoktu silahı almak için diye cevap verdi Bu arada Berkay olay gecesi Arda Turanın ensesini nasıl tuttuğunu özel güvenlik görevlisi üzerinde gösterdi

DAVAYA KONU SÖZLERİ ÖZLEME SÖYLEMEDİM Arda Turan ise Hiçbir suçlamayı kabul etmiyorum Berkayın eşi ve ailesiyle ilgili böyle bir şeyin içinde olmadım Konuşma sırasında Berkay bana y dedi şikayetçiyim Davaya konu sözleri Özleme söylemedim dedi

ALLAHIN HUZURUNDA HERKES HESAP VERECEK Bunun üzerine Berkay Şahinin avukatı Özlem hanımı tanımadığınız söylediniz Sizce neden böyle bir iftira atsın diye sordu Arda Turan söz alarak Başkalarının hayatları nasıl ilerler ben bilemem Onun cevabı müvekkillerinize sorun dedi Özlem Şahin de Olay gecesi Arda Turan Çok güzelsin Evli olmasaydın seni kaçırmazdım dedi Arda Turan alkollüydü Oradan uzaklaştım Ben kimseye iftira atmadım Benim bir çocuğum var biri de karnımda Allahın huzurunda herkes hesap verecek şikayetçiyim ifadesini kullandı

19 HAZİRANA ERTELEDİ Berkayın avukat Adalet eşitliği gereği Ahmete Mehmete ne uygulanıyorsa Arda Turana da uygulansın Tutuklama kararı sizin takdirinizdir Biz adli kontrol hükümlerinin uygulanmasını talep ediyoruz dedi Mahkeme heyeti duruşmayı 19 Hazirana erteledi

ÇOK FAZLA SÖYLEYECEK ŞEY YOK 9 Hazirana ertelenen dava sonrası adliyeden ayrılan Arda Turan Konu zaten yargıda çok fazla söylecek şey yok dedi

#Arda #Turan #ile #Berkay #Şahin #3 #ay #önce #Emirganda #gittikleri #eğlence #mekanında #kavga #etmişti #Olaya #ilişkin #İstanbul #Cumhuriyet #Başsavcılığınca #hazırlanan #iddianamede #müşteki #şüpheli #olarak #yer #alan #Turan #hakkında #cinsel #taciz #kasten #yaralama #Korku #kaygı #veya #panik #oluşturabilecek #tarzda #silahla #ateş #etme #ruhsatsız #silah #bulundurma #suçlarından #125 #yıla #kadar #müşteki #şüpheli #Berkay #Şahin #hakkında #da #hakaret #suçundan #2 #yıla #kadar #hapis #cezası #istenmişti #Arda #Turan #ve #Berkay #Şahinin #ifadeleri #Eşimin #kulağına #eğilmiş #ve #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

http://www.internethaber.com/arda-turan-ve-berkay-sahinin-ifadeleri-esimin-kulagina-egilmis-ve-foto-

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/zrOjNuItltI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde