Seda Sayan'a bir şok daha! Kadınların başörtülerini mi açtırdı



Seda Sayan'a bir şok daha! Kadınların başörtülerini mi açtırdı
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

Kamuoyunda Mülayim adıyla da tanınan Cengiz Çimenin cuma namazına gittiği için Seda Sayanın kendisini işten kovduğunu yönündeki iddiası magazin gündemdeki yerini korkurken Sayan hakkında şimdi de çok konuşulacak bir başörtü iddiası ortaya atıldı Ünlü sanatçı bu iddia karşısında da zehir zemberek bir açıklama yaptı

Cengiz Çimen önceki gün eşi ile birlikte Kanal D ekranlarında yayınlanan Müge ve Gülşenle 2 Sayfa programına katılıp bir dönem yanından ayrılmadığı Seda Sayanın kendisini cuma namazına gittiği için işten kovduğunu ileri sürdüArdıdan 14 yıl önce yaşanan olaylardan sonra piyasada iş bulamadığını anlattı

MÜLAYİME JET YANIT Mülayim ve eşinin bu iddialarının ardından Seda Sayan küplere bindi Ünlü sanatçı Ne yayındı bayıldım Size cevap bile vermezdim ama Namaz lafı geçtiği için üzüldüm notuyla yaptığı paylaşıma şu notu düştü

Namaz kıldı diye işten kovan da kovuldum diye ağlayan da namerttir Yazıklar olsun size ve sizi oraya çıkarıp konuşturanlara Allaha havale ediyorum hepinizi Unutmayın ben yastığa başımı vicdanım çok rahat koyuyorum Siz düşünün İnandırıcılığınız sıfır Size cevap bile vermezdim ama namaz lafı geçtiği için üzüldüm

KADINLARIN BAŞÖRTÜLERİNİ Mİ AÇTIRDI Seda Sayan ile Mülayim arasındaki bu gerginlik hala gündemdeki sıcaklığını korurken ünlü şarkıcıya bir şok da takipçisinden geldi Takipçisi Sayan hakkında Yıllar önce akülü sandalye için gitmiştik Annemlerin başörtülerini çıkarması gerektiğini söylediler Böyle olacağını bilseydik hiç gitmezdik iddiasında bulundu

YAZ ŞİMDİ BEKLİYORUM Seda Sayan hakkında ortaya atılan bu iddiaya da sessiz kalmayarak sosyal medya hesabından Bunu direkt Seda Sayan bize söyledi onun ağından duyduk diyebilir misin Allahtan korkmadan merak ediyorum yaz şimdi bekliyorum diyerek tepki gösterdi

BANA SANDALYE VERECEKLER DİYE SAÇLARINI AÇTILAR Takipçi Sayanın sorusuna Kaç yaşında kadınlar bana sandalye verecekler diye saçlarını açtılar Benim için travma oldu Sizden mi çalıştığınız televizyondan mı siz açıklayacaksınız dedi

#Kamuoyunda #Mülayim #adıyla #da #tanınan #Cengiz #Çimenin #cuma #namazına #gittiği #için #Seda #Sayanın #kendisini #işten #kovduğunu #yönündeki #iddiası #magazin #gündemdeki #yerini #korkurken #Sayan #hakkında #şimdi #de #çok #konuşulacak #bir #başörtü #iddiası #ortaya #atıldı #Ünlü #sanatçı #bu #iddia #karşısında #da #zehir #zemberek #bir #açıklama #yaptı #Seda #Sayana #bir #şok #daha #Kadınların #başörtülerini #mi #açtırdı #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

http://www.internethaber.com/seda-sayana-bir-sok-daha-kadinlarin-basortulerini-mi-actirdi-foto-galer

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/S7tfoA8sueg

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde