Gelin adayı Hanife'den bomba ifşalar evlilik programlarının kirli yüzü



Gelin adayı Hanife'den bomba ifşalar evlilik programlarının kirli yüzü
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

Ekranların bir türlü evlenemeyen müzmin gelin adayı Hanife Gürdaldan evlilik programlarının perde arkasında yaşananlarla ilgili bomba ifşalar geldi Benzin istasyonunda çalışmaya başladım açıklamalarıyla gündemde olan gelin adayı Hanife izdivaç programlarında para karşılığı evlenenlerin olduğunu gelin adaylarının program yapımcılarından para aldığını araba karşılığı evlenenler olduğunu anlattı Hanifenin şarkıcı Bayhanla ilgili itirafları da olay

Gelin adayı Hanife Gürdal Kanal Dde yayınlanan 2 Sayfa programına konuk oldu ve evlilik programlarının kirli çamaşırlarını ortaya döktü İşte Hanife Gürdalın bomba ifşaları

CEBİMDE 20 LİRA İLE İSTANBULA GELDİM 2015 yılında televizyon programında gördüğüm adama aşık oldum Yani öyle zannettim Evi terke ettim cebimde 20 lirayla İstanbula geldim Bir süre konuştuk sonra olmadı Üzerinden zaman geçtikten sonra aslında hayallerimdeki kişinin o olmadığını anladım

TELEVİZYONDA KULLANILAN BİR FİGÜRMÜŞÜM O kişiyle aramda bir şey olmadı Üstünden 15 sene geçti Bana güzel davranmıyordu ki Köyüme gittik beraber Meğerse ben televizyonda kullanılan bir figürmüşüm Onun dışarıda görüştüğü başka biri varmış Ekip de bunu biliyormuş

HERŞEY YALAN DEĞİLDİ AMA GERÇEK DE DEĞİLDİ Yaşım küçüktü Evlilik programında her şey yalan değildi ama gerçek de değildi

HARCANMAM GEREKİYORMUŞ HARCANDIM İnsanların bana gösterdiği ilgi başlarda güzel geldi ama istediğim şeyin bu olmadığını fark ettim 23 kanalda evlilik programı varken arada birkaç kişinin harcanması gerekiyormuş Ben seçildim bunun için Bana ihtiyaçları varmış öyle diyelim

ARABA İÇİN EVLENENİ BİLİYORUM Ben oradan cebinde 5 kuruş olmadan çekip gidenleri gördüm Ben evlilik programlarında ev ve araba için evleneni biliyorum

ÇOK YAKIN ARKADAŞIM ARABA İÇİN EVLENDİ Çok yakın bir arkadaşım araba karşılığında evlendi Ben bunları çok sonra fark ettim Başlarda fark etseydim önlemimi alırdım

EV TUTTULAR 23 BİN LİRA VERİYORLARDI Bana ev tutmuşları Harçlığım verildi masraflarım karşılandı Herkesin yukarı çıkıp aldığı bir para vardı Ben 23 bin TL alıyordum ama bence bunun fazlasını hak ediyordum

ÇOK KÖTÜ ŞEYLER DE YAŞADIM Pişman değilim Orada çok kötü şeyler de yaşadım Üçlü çatışmalar başladığında çok zor günler yaşadım Ben o stüdyoya dolu geliyordum Orada ağlıyordum

BAŞKA BİR PROGRAM 20 BİN LİRA TEKLİF ETTİ Birgün başka bir program bana o programı bırakırsan sana 20 bin TL veririm dedi Ekibi aradım Benim acil İzmire gitmem lazım dedim Kendimi kurtarsam kârdır çünkü

BİZİM PROGRAMI BIRAKIRSAN TEHDİDİ Sonra o programdaki kişi bana eğer bizim programı bırakırsan onların hakkında söylediğin şeyleri açıklarım dedi Korktum Beni korkuttular Sonra mecburen programa devam ettim

BUGÜN BUNLARI KONUŞUYORSAM Programda evlenmeyi cazip hale getirmeye çalışıyorlardı Boşanıp gelenler oluyordu Sen bizim işimizi gördün tamam deyip yaka silkiyorlardı Bugün bunları konuşuyorsam bence bunu hak ettiler

BAYHAN İYİ BİR İNSAN Bayhan bana çok samimi davrandı Eğer sahteyse iyi bir oyuncu demek ki Bence Bayhan iyi bir insan

Evlat yetiştirmek kuş tutmak gibi sıksan ölecek bıraksan uçacak Allah razı olsun annem babam beni çok güzel yetiştirdiler

#Ekranların #bir #türlü #evlenemeyen #müzmin #gelin #adayı #Hanife #Gürdaldan #evlilik #programlarının #perde #arkasında #yaşananlarla #ilgili #bomba #ifşalar #geldi #Benzin #istasyonunda #çalışmaya #başladım #açıklamalarıyla #gündemde #olan #gelin #adayı #Hanife #izdivaç #programlarında #para #karşılığı #evlenenlerin #olduğunu #gelin #adaylarının #program #yapımcılarından #para #aldığını #araba #karşılığı #evlenenler #olduğunu #anlattı #Hanifenin #şarkıcı #Bayhanla #ilgili #itirafları #da #olay #Gelin #adayı #Hanifeden #bomba #ifşalar #evlilik #programlarının #kirli #yüzü #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

http://www.internethaber.com/gelin-adayi-hanifeden-bomba-ifsalar-evlilik-programlarinin-kirli-yuzu-f

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/W9pJ66T9l7o

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde