Acun Ilıcalı ve Şeyma Subaşı boşanmak için adliyeye birlikte geldi işte o anlar



Acun Ilıcalı ve Şeyma Subaşı boşanmak için adliyeye birlikte geldi işte o anlar
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

ACUN Ilıcalı ve Şeyma Subaşı boşanmak için Silivri Adliyesine gitti Adliyeye birlikte gelen Subaşı ve Ilıcalının neşeli oldukları görüldü Adliyeye aynı araçla gelen Subaşı ve Ilıcalı araçtan inerken yüzleri asık olsa da sonradan gülümseyerek adliyeye girmeleri dikkat çekti İkili gazetecileri selamlamayı da unutmadı Acun Ilıcalı ile Şeyma Subaşı çok kısa süren duruşma sonrası tek celsede boşandı

Acun ılıcalı ile Şeyma Subaşı Silivri Adliyesinde şu anda boşanıyor Acun Ilıcalı ve Şeyma Subaşının adliyeye girerkenki neşeli halleri dikkat çekti Silivri Adliyesinde dava çok kısa sürdü ve iki isim tek celsede boşandı

Acun Ilıcalı ile Şeyma Subaşı arasındaki boşanma protokolü merak konusu oldu Şeyma Subaşının Acun Ilıcalıdan ne kadar tazminat ve nafaka alacağı merak ediliyor

TV 8in patronu Acun Ilıcalı ile sosyal medya fenomeni olan eşi Şeyma Subaşının boşanacakları haberi yılın sürprizi olmuştu Bir süredir sorunlar yaşayan Acun Ilıcalı ile Şeyma Subaşının dostça ayrılmaya karar verdikleri iddia edilmişti Acun Ilıcalı yaptığı sabah saatlerinde yaptığı açıklama ile iddiaları doğrulamıştı

Acun Ilıcalı ve Şeyma Subaşı 8 yıllık ilişkilerinin ardından da 2017 yılında görkemli bir düğünle dünyaevine girmişlerdi İkilinin düğünü haftalarca konuşulmuştu O evliliğin üzerinde kara bulutlar dolaştığı iddia edilmişti

Bir süredir aralarının pek iyi olmadığı ve boşanma konusunu günlerdir aralarında masaya yatırdıkları öğrenilen Acun IlıcalıŞeyma Subaşı çifti sonunda kararını verdi İkili dün itibariyle dostça ve arkadaşça ayrılma konusunda net bir karara varmışlardı

Acun Ilıcalı Şeyma Subaşı ile anlaşmalı olarak bugün boşanacaklarını açıklamıştı Bir çocuk sahibi olan ve büyük bir aşkla evlenen Acun Ilıcalı ile Şeyma Subaşının boşanma kararı şaşkınlık yarattı

BOŞANMANIN SEBEBİ NE Büyük aşkla evlenen çiftin boşanma sebebine ilişkin resmi bir açıklama yapılmış değil Magazin kulislerinde birbirinden çılgın iddialar dolaşıyor

ACUN ILICALI UĞRUNA İKİNCİ EŞİNİ BOŞAMIŞTI Acun Ilıcalı Şeyma Subaşı ile Var Mısın Yok Musun adlı yarışma programında tanışmıştı İlk görüşte aşık olduğunu söyleyen Acun Ilıcalı Şeyma uğruna ikinci eşi Zeynep Ilıcalı ile olan evliliğini bitirmişti

Acun Ilıcalı kızı Melise dünyaya gelince Zeynep Ilıcalıdan boşanıp geçen yıl dillere destan bir düğünle dünya evine girmişlerdi Acun Ilıcalı en son verdiği röportajda itirafları ile hayli şaşırtmıştı ve Şeyma için şunları söylemişti

ŞEYMAYI ÇOK KISKANIYORUM Kıskanıyorum tabii ki Bazen de çok kıskanıyorum Hani rahatsız da ederim kendisini öyle durumlarda Onda da başka bir enerji var Bu konuyu şöyle değerlendireyim aslında

ŞEYMANIN KIYAFETLERİ Ben Şeymanın kıyafetlerinde Esatın Hande var mesela ona soruyorum Bundan rahatsız oluyor musun diye Olmuyorum diyor Ben oluyorum ne yapacağız Bu konularda kıskançlığım gerçekten var Fakat bir yandan da bakıyorum şimdi niyette zaten bozukluk yok

O böyle cıvıl cıvıl giyinmek istiyor böyle Baharsa ona göre şort giymek istiyor onu giymek istiyor bunu giymek istiyor Hemen bir check ediyorum yanımdaki kızları Sırf Handeye değil yani yoksa Hande ile teşkilat mı yaptı diye düşünebiliriz

Kendi kızıma bile sorduğum oluyor mesela Ne düşünüyorsun diye İstisnai birkaç şey dışında genelde çok rahatsız olmuyorlar O zaman ben kıskandığımla kalıyorum müdahale de etmiyorum Ama tabii ki müdahale etmişliğim de vardır Mesela bu kıyafet fazla diye

O konularda açıkçası rahatsız olduğum oluyor Erkeklerin çilesidir bu Maalesef siz kadınlar bize rahat ettirmemek için söz birliği etmişsiniz herhalde Bir toplantı falan var herhalde kadınlar toplantısı gibi bir şey

Ben adrenalin diyorum ya hani adrenalinin en çoğunu nerede yaşıyorum diyorsanız Instagrama girdiğim zaman Şeyma acaba ne giymiş olabilir kıyafetlerde acaba bir şey var mı yok mu diye Orda adrenalin bum bum bum gerçekten motosiklette 300 gitmek kadar var yani

#ACUN #Ilıcalı #ve #Şeyma #Subaşı #boşanmak #için #Silivri #Adliyesine #gitti #Adliyeye #birlikte #gelen #Subaşı #ve #Ilıcalının #neşeli #oldukları #görüldü # Adliyeye #aynı #araçla #gelen #Subaşı #ve #Ilıcalı #araçtan #inerken #yüzleri #asık #olsa #da #sonradan #gülümseyerek #adliyeye #girmeleri #dikkat #çekti #İkili #gazetecileri #selamlamayı #da #unutmadı #Acun #Ilıcalı #ile #Şeyma #Subaşı #çok #kısa #süren #duruşma #sonrası #tek #celsede #boşandı #Acun #Ilıcalı #ve #Şeyma #Subaşı #boşanmak #için #adliyeye #birlikte #geldi #işte #o #anlar #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

http://www.internethaber.com/acun-ilicali-ve-seyma-subasi-bosanmak-icin-adliyeye-birlikte-geldi-iste

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/-nMJhLrK7R4

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde