Mustafa Sandal'ın aşk mesajları ifşa oldu Ceren Hindistan'a neler yazmış neler



Mustafa Sandal'ın aşk mesajları ifşa oldu Ceren Hindistan'a neler yazmış neler
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

Eski eşi Emina Jahoviç ile olaylı bir şekilde ayrılan ünlü şarkıcı Mustafa Sandalın Ceren Hindistan ile aşk yaşadığı magazin kulislerinde bir süredir konuşuluyordu Olay kadın Ceren Hindistan önceki günlerde katıldığı 2sayfa programında Sandal ile aşk dedikoduları hakkında açıklamalarda bulunmuştu

Ceren Hindistan yaptığı açıklamada Mustafa benim için değerli ve sevdiğim bir insan arkadaşız ve konuşuyoruz Özel hayatı konuşmaktan yana olmadım ve birbirimizi tanıma aşamasındayız görüşüyoruz konuşuyoruz Karşı tarafta Mustafa Sandal istemediği için beni bastırıyor bu konu ondan açıklayamıyorum

Mustafaya aşık olmayacak bir kadın tanımıyorum Bu süreç birbirimizi tanıyarak özel şekilde kalsın istiyoruz Sosyal medya üzerinden konuşmaya başladık demişti

NEDEN SEVGİLİ OLMUYORUZ 11 yıllık eşi Emina Jahoviç ile yakın zamanda yollarını ayıran Mustafa Sandal ise Hindistanın bu açıklamalarının ardından aşk iddialarını reddetmişti

2Sayfada konuşan Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel Salt Ceren Hindistanın Mustafa Sandaldan gelen mesajları kendilerine gösterdiğini açıkladı

İŞTE MUSTAFA SANDALIN CEREN HİNDİSTANA ATTIĞI AŞK MESAJLARI

Sen çok güzelsin ben yakışıklı neden sevgili olmuyoruz

Tek sıkıntı sana bakarken yaşanılacak konsantrasyon bozukluğu

Bana sana aşık olmaktan başka çare bırakmadın beni flörtle kandıramazsın

Yan yana fotoğraflarda ne kadar güzel duruyoruz

Bana fotoğraf atar mısın gözlerine bakmak istiyorum

MUSTAFA SANDAL EV ADRESİ İSTEMİŞ Sunucular Sandalın güzel oyuncuya Nerede oturuyorsun hemen adresine ver geleyim diye mesajlar da attığını iddia etti

#Eski #eşi #Emina #Jahoviç #ile #olaylı #bir #şekilde #ayrılan #ünlü #şarkıcı #Mustafa #Sandalın #Ceren #Hindistan #ile #aşk #yaşadığı #magazin #kulislerinde #bir #süredir #konuşuluyordu #Olay #kadın #Ceren #Hindistan #önceki #günlerde #katıldığı #2sayfa #programında #Sandal #ile #aşk #dedikoduları #hakkında #açıklamalarda #bulunmuştu #Mustafa #Sandalın #aşk #mesajları #ifşa #oldu #Ceren #Hindistana #neler #yazmış #neler #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

http://www.internethaber.com/mustafa-sandalin-ask-mesajlari-ifsa-oldu-ceren-hindistana-neler-yazmis-

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/Co897vn9844

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde