Bülent Ersoy tacize uğradı mı! Bomba açıklama



Bülent Ersoy tacize uğradı mı! Bomba açıklama
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

Beyaz TVde canlı yayınlanan Söylemezsem Olmaz programına katılan Bülent Ersoy BerkayArda Turan kavgası ve özel hayatıyla ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu

Bülenet Ersoy program sunucusu Ece Erken in Berkay ve Arda Turan kavgasıyla ilgili Ardanın agrasifleştiğini mi düşünüyorsunuz sorusuna Ben hiç bir şey bilmiyorum ama hadiseler onu gösteriyor Bu konu hakkında yorum yapma yada eleştirme anlamında değil Zaten yorum yapılmaya gerek olmayan hareketler bunlar Arda Turan çok efendi ve çok kaliteli bir çocuktur Çocuğun üzerine çok gidiliyor Şöhret çok ağır bir yükomuzlarda kambur yaratır onu taşımak zordur Arda Turanda bu kadar yükü taşıyamayabilir Bunlarda genç çocuklar olur olmaz bir şeyler söylenince yorumlar yapılınca bir şekilde kendilerini kaybediyorlar Sinir sistemleri laçka oluyor olay bu şekilde zuhur ediyor açıklamasında bulundu

Ece Erkenin Özlem Ada Şahinin yerinde olsaydınız Bülent hanımsize bir erkek taciz etseydi o anda eşinize söyler miydiniz yoksa saklamayı mı tercih ederdiniz sorusuna Bülent Ersoy Benim durum değerlendirmesi yapabilmem için orada bulunmam gerekir Ama ben hadisenin içerisinde olmayarak gazetelerden okuduğum bilgilerle iki erkeği karşılıklı getirmemeyi yeğlerdim Sonra evinize gidince olayı anlatırım açıklamalarında bulundu

Bülen Ersoy hiç taciz uğradı mı sorusuna ise Divadan bomba cevap geldi Ersoy taciz sorusuna Yok canım hangi kuvvet beni tacize gelirkendi taciz olur gider Beni taciz eden kişinin kafayı yemesi lazım dedi

Hiç taciz ettiniz mi sorusuna cevap veren Bülent Ersoy Bende hiç kimseyi taciz etmedim Zamanında beraber olduğum insanlar dahi hep mesafeli olmuşumdur diyen Diva başından geçen özel bir anısını ise şöyle anlattı

Bir gün evliyim yatıyoruz kocam yan tarafta yatıyor Ben ayrı yataklarda yatıyorumhiç bir zaman birisi bana değsin istemem El teması vıcık vıcık işleri sevmem Kocam elini getir dediOna aaa çek elini uyuyorum görmüyor musun dedim Oda bana ya Bülent onu yapma bunu yapmaben ne yapacağım Allah aşkına dedi

Bülent Ersoy çok laubaliliği sevmediğini dile getirerek özel hayatıyla ilgili anısını ekran başındakilere böyle anlattı İşte Divanın o açıklamaları

#Beyaz #TVde #canlı #yayınlanan #Söylemezsem #Olmaz #programına #katılan #Bülent #Ersoy #BerkayArda #Turan #kavgası #ve #özel #hayatıyla #ilgili #çarpıcı #açıklamalarda #bulundu #Bülent #Ersoy #tacize #uğradı #mı #Bomba #açıklama #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

http://www.internethaber.com/bulent-ersoy-tacize-ugradi-mi-bomba-aciklama-foto-galerisi-1914709.htm

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/4eF-ac8RvnE

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde