Şeyma Subaşı'dan 'süper lüks bir hayat yaşıyorum' itirafı! Acun ne istiyor?



Şeyma Subaşı'dan 'süper lüks bir hayat yaşıyorum' itirafı! Acun ne istiyor?
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

ŞEYMA Subaşı Herkes onu Acun Ilıcalının kızının annesi ve eşi olarak tanıdı Ancak o 28 milyon takipçisi olan bir sosyal medya fenomeni Bir zamanlar oturmasına izin verilmeyen Bebekteki kafeyi satın alarak bir iş kadını oldu Şeyma Subaşı Peki Şeyma Subaşı nasıl yaşıyor Süper lüks bir hayat yaşıyorum diyen Şeyma Subaşı Şöhret olmanın kitabını yazabilirim diyecek kadar da iddialı sosyal medya fenomenliği için Ben kendi reality showumu ortaya koydum insanlar da onu izledi takip etti Reytingim oldu diyen Şeyma Subaşı Acun Ilıcalının bir çocuk daha istediğini söyledi İşte Şeyma Subaşının Ayşe Armana verdiği röportajdan çarpıcı bölümler

BAŞKALARI NASIL BİR ŞEYMA İSTİYOR Galiba bu kadar gezip tozmayan daha gizli saklı korunaklı ve hayatını milyonların önünde yaşamayan Ama onlar öyle istiyor diye gezmekten dans etmekten vazgeçecek değilim Çünkü seviyorum İnsanlar Instagramda gerçek Şeymayı görüyor Asıl başka türlü davranırsam sahte olur Dobralık başıma bela

MEŞHURLUĞUN KİTABINI YAZABİLİR Mİ Böyle dediğim için de sinir olacaklar ama evet yazabilirim Bu çağda bu dünyada meşhur olmak çok kolay aslında Ama tabii bir süreliğine Sosyal medya sayesinde Holywood yıldızları bile artık yakın Bir yorum yazıp onlara bile ulaşabiliriz Çıplak fotoğraf verirsin bilmem ne yaparsın Evet rezil de olursun ama nihayetinde ünlü olursun Sabun köpüğü gibi gider ama şöhret denilen şeyi bir süreliğine yaşamış olursun Mesele ünlü olmak değil o ünü sürekli kılabilmek Besleyebilmek ve devam ettirebilmek

ACUNDAN BAĞIMSIZ BİR MERKA MI OLDU Beni insanlar tabii ki Acunla tanıdı Ama sonrasında kendi tarzımı sosyalliğimi enerjimi sevdiler Belki başta dediler ki Acun gibi herkesin hayran olduğu biri bu kıza neden âşık oldu Ama sonra onlar da takılı kaldı bana Hala emin mi Acunun ona aşık olduğuna Acun bana çok âşık Çok çok âşık

SIRADIŞI BİR HAYAT YAŞIYORUM Ben Türkiye şartlarına göre sıradışı bir hayat yaşıyorum doğru ama sıradışı demek yanlış demek değil Yaşadığım hayatın çok rahat gözükmesi birçok insana itici gelebilir bu da çok normal Ben insanlara kendimi sevimli göstermek için bir şey yapmıyorum mutlu olduğum gibi yaşıyorum

NORMALDE TAŞLANMALIYDIM EVET Acun evli iken hamile kalmasıyla ilgili Elbette Bizim durumumuzda bu hikâyedeki kadın taşlanmalıydı Ortalıkta çok görünmemeliydi Ama ne oldu Bana medyadan destek veren olmasa da sonunda Şeymanın bilmem kaç milyon takipçisi oldu Şeyma şu anda dışarıda fotoğraf çektirmekten yürüyemiyor Bu arada hep nefret edenlerden söz ediyoruz ama benim çok sevenim de var Gençler çok seviyor beni Normalde gençler kimlere hayran oluyor

AĞLARKEN YANIMDA MIYDILAR Bir şeylere emeksiz ve kolay yoldan ulaştığını düşünenlere verecek cevabı ne Benim emek vermediğimi nereden biliyorlar Ya da acı çekmediğimi Geceleri yatakta ağlarken yanımdalar mıydı Yaşadığım onca şeyde ne kadar üzüldüğümü neler çektiğimi biliyorlar mı Öyle kolay olmadı hiçbir şey Bu önyargı Bunu anlayabiliyorum Ama nefrete dönüşmesini anlayamıyorum

ANNELİK DAHA ÇOK TIK ALIYOR Annelik mi seksilik mi daha çok tık alıyor Annelik kesinlikle Kızımla fotoğrafım bütün likeları topluyor En çok masum tatlı fotoğraflarım beğeniliyor Ben bu işin uzmanı oldum neyin sevilip sevilmeyeceğini biliyorum Bazı fotoğraflarımı koyarken insanların bıdı bıdı yapacağını biliyorum Yine de paylaşıyorum çünkü o da benim ve orada durmalı Diğer herkesin yaptığından farklı bir şey yapmıyorum Suçsa herkes bu günaha ortak Bütün bloggerlar influencerlar ünlüler ünsüzler herkes yaşadığı her şeyi çekiyor ve koyuyor Her şeyini paylaşıyor Niye en suçlu ben oluyorum

AÇTIĞI KAFE TUTAR MITutacağını düşünüyorum Üç gün sonra o kafeden sıkılır mı Olur mu Her şeyiyle bizzat uğraştım Çok heyecanlıyım

ŞEYMA SUBAŞI IT GIRL MÜ Evet öyleyim Dünya çapında da olmaya başlıyorum Amerikadan ve çeşitli ülkelerden takipçilerim var Kardashian benzetmesi Şeymaya uyuyor mu Uyuyor Sev ya da sevme ben de onların yaptığının benzerini yapıyorum Onlar nasıl başladı Snapchatte sürekli video koyarak o hayatı göstererek Sonunda reality showa dönüştü Benim hayatım da öyle

HERŞEYİNİ HERKESLE PAYLAŞMAK RAHATSIZ ETMİYOR MU Hayır etmiyor Artık öyle bir çağda yaşıyoruz ki hepimiz kısmen böyleyiz Ben kendi reality showumu ortaya koydum insanlar da onu izledi takip etti Reytingim oldu Instagramda 140 milyon izlenmem varmış Beni takip eden 28 milyon ama fotoğraflarıma bakılma sayısı 15 milyonmuş En fazla tıklanma da 140 milyon Acun diyor ki Bunlar normal rakamlar değil

ALLAH BELAMI VERSİN Kİ Bir bilimkadını bir sporcu insanlığa benden daha faydalı biri rol model olmalı gençlere dediği oluyor mu Olmaz mı Her zaman diyorum Allah belamı versin sen şu anda benim Acuna sürekli anlattığım şeyi söylüyorsun O yüzden bana niye kızıyorlar anlamıyorum rol modelim demiyorum ki

EVET SÜPER LÜKS BİR HAYAT YAŞIYOR OLABİLİRİM AMA Ayakları yere basan biriyim Evet süper lüks bir hayat yaşıyor Kendall Jennerlarla aynı ortamda dans ediyor olabilirim ama yarın ne olacağını bilemem Hayatta her şey hepimiz için Ayağım burkulabilir yüzüme kezzap yiyebilirim ölebilirim Yarın sıfırlanabilirim parasal anlamda Bu benim enerjimi düşürür ama yine bir çıkış yolu bulurum kendime Gücüm para değil benim karakterim

YANINDA FOTOĞRAFIÇI MI TAŞIYOR Hayır Belki öyle de zannediyorlardır Benim ne fotoğrafçım ne makyözüm var Yanımda kim varsa o çekiyor

MELİSA ANNE BİZİM EVİMİZ NERESİ DİYE SORMUYOR MUHepsi evim diyor İstanbulda Çeşmede Dominikte ve Miamide evimiz var Bu dört yerde hepimizin giyinme odaları var Kıyafet taşımıyoruz Dört yerde birden yaşıyoruz Ama Melisada da bende de aynı şey var Mesela şu anda İstanbuldayız ya Miamiyi özlüyoruz Miamideyken Çeşmeyi Çeşmedeyken de Dominiki özlüyoruz Acun Melisaya Küçük Şeyma diyor Acun da aslında bizim gibi bir yerde üç günden fazla duramıyor

ACUNLA ARAMIZDA 21 YAŞ VAR BEN DAHA KÜÇÜĞÜM Uçaktan korkmuyor mu hiç Yok hiç Bazen arada türbülans olunca şöyle bir bakıyorum ama korkmuyorum Bizim uçaklar ha bire bakıma pilotlar her ay eğitime gidiyor Genelde Acunsuz uçuyorum o benimle gelmiyor ki partilerime festivallerime Milano Moda Haftasındaydım Gel diyorum ben onu davet etmiyor değilim Ama adam artık 150 ülke gezmiş kendini işiyle o kadar tatmin ediyor ki istemiyor Sanırım iş konuşmak daha mutlu ediyor onu Ben çok küçüğüm 21 yaş var aramızda Daha gezmek öğrenmek görmek istiyorum Ha bire beslemek istiyorum kendimi

EĞLENCELİ BİR ANNE GİBİ GÖZÜKSEM DE BİRDEN HÖTLERİM Kızın için endişelenmiyor musun sosyal medya önünde büyüyor diye Bu çağın da gerçeği bu Bu arada eğlenceli bir anne gibi gözüksem de birden hötlerim Büyük konuşmak istemiyorum ama şımarık bir çocuk olmayacak Her istediği oluyor diye bir şey yok Seneye ilkokula başlayacak Hâlâ düşünüyoruz Miami mi İstanbul mu

DÜNYAYI GEZERKEN ÖĞRENDİM O YEMEKLERİ Bebekte kafe açtı Evet çok mutluyum Acuna iki senedir bunun iyi fikir olduğunu söylüyordum Dünyanın her yerinde LAde Miamide New Yorkta böyle sağlıklı yemeklerin ve salataların olduğu kafe trendi var Ben de annemin şahane yağlı ama çok lezzetli yemekleriyle büyüdüm Ama ne oluyor İnsan gezdikçe gördükçe sağlıklı beslenmenin kendini genç tutmanın daha iyi bir vücuda sahip olmanın yollarını öğreniyor Şeyma Subaşı hiçbir şey yapmıyor geziyor diyorlar ya aslında tabii ki kendime çok şey kattım Kaliteli yaşamanın koşullarını öğrendim Bizim kafedeki mönülerimiz tamamen sağlıklı Ben 51 kiloyum Yıllar içinde neyi nasıl yemem gerektiğini neyin bana iyi geldiğini neyin yaramadığını öğrendim Kafemde de herkese iyi gelecek sağlıklı şeyler var

OTURAMAZSINIZ YERİMİZ YOK DEDİLER O şehir efsanesi doğru mu Güya seni o kafeye almamışlar sen de yıllar sonra kafeyi satın almışsınBen sana doğrusunu anlatayım Bebek Şenliğinin olduğu bir gün Bebek Parkındaydım Melisa 6 aylıktı Yanımda da yardımcım vardı Melisa kucağımdaydı Elimizde çantalar puset filan Oturacak bir kafe aradık Happly Ever Aftera yürüdük bütün masalar boştu iki masa doluydu sadece İşletme müdürüne Burada oturabilir miyiz diye sordum Ama o iki dolu masada herkesin zannettiği kişi yoktu Yani onun bu olayla bir alakası yok Fakat bana Hayır oturamazsınız Yerimiz yok dediler Ben de oradan çıktım Bir şey demedim Ne diyeceğim Beni niye almıyorsunuz mu

Ayşe Kucuroğlu da yoktu orada ama bir şekilde almadılar beni Doğru yani kafeye alınmadığım Ama yemin ediyorum hatta kızım üzerine yemin ederim Göreceksiniz ben burayı satın alacağım gibi bir düşünce aklımın köşesinden bile geçmedi Ama hayat ilginç işte o kafe sonunda benim oldu Bu arada Ayşeyle de gayet iyiyiz şu anda hiçbir sorunumuz yok O zaman öyle olması gerekiyordu demek ki Ben takılmam bu tür şeylere

ACUN BİR ÇOCUK DAHA İSTİYOR Bir daha çocuk yapar mısın Bu soru herkesten geliyor Ne zaman göbeğimle fotoğrafım çekilse Hamile misin diye soruyorlar Aslında çok mutluyum böyle Melisayla ama galiba yapmalıyım Allah bilir

Acun ne diyor Dört çocuğu var ama hâlâ istiyor

ACUN OĞLUM OLSUN MU İSTİYOR Acunun oğlu yok değil mi Evet ama öyle dertleri de yok Bütün çocuklarını aşırı seviyor

Suçluluk duyuyor musun Ben bir anneyim kulüplerde dans ediyorum diye Yok ya Niye ki Yanlış hiçbir şey yapmıyorum ki

Yanına arkadaşlarını koyuyor mu Acun Hayır hiç öyle bir şey yok Acunun tanıdığı arkadaşlarım da pek az Ben tanıştırıyorum onu

Seni bir yerlere yollarken yanına muhafız gibi birini koymuyor mu Alakası yok Acun kendine çok güvendiği için bana da güveniyor Ben kendime çok güvendiğim için Acuna çok güveniyorum

#ŞEYMA #Subaşı #Herkes #onu #Acun #Ilıcalının #kızının #annesi #ve #eşi #olarak #tanıdı #Ancak #o #28 #milyon #takipçisi #olan #bir #sosyal #medya #fenomeni #Bir #zamanlar #oturmasına #izin #verilmeyen #Bebekteki #kafeyi #satın #alarak #bir #iş #kadını #oldu #Şeyma #Subaşı #Peki #Şeyma #Subaşı #nasıl #yaşıyor #Süper #lüks #bir #hayat #yaşıyorum #diyen #Şeyma #Subaşı #Şöhret #olmanın #kitabını #yazabilirim #diyecek #kadar #da #iddialı #sosyal #medya #fenomenliği #için #Ben #kendi #reality #showumu #ortaya #koydum #insanlar #da #onu #izledi #takip #etti #Reytingim #oldu #diyen #Şeyma #Subaşı #Acun #Ilıcalının #bir #çocuk #daha #istediğini #söyledi #İşte #Şeyma #Subaşının #Ayşe #Armana #verdiği #röportajdan #çarpıcı #bölümler #Şeyma #Subaşıdan #süper #lüks #bir #hayat #yaşıyorum #itirafı #Acun #ne #istiyor #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

http://www.internethaber.com/seyma-subasidan-super-luks-bir-hayat-yasiyorum-itirafi-acun-ne-istiyor-

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/lpEVGTpmjtc

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde