Sapıklar etek altı fotoğrafları böyle çekiyor! Şeytani plan...



Demet Şener'den olay aşk itirafı: Önce boşanmam lazım!
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

İbrahim Kutluay ile Demet Şener çifti 2005 yılında evlenmişti Ömer ve İrem adında 2 çocukları bulunan çift hala boşanma aşamasında İbrahim Kutluayın hakkında çıkan eşine ihanet etti haberlerine artık dayanamayan Demet Şener boşanmak istediğini eşine iletmişti Demet Şenerin Elimde belgeler var ve onlar yeter Ben kocama inanıyordum Ne zaman ki gerçekleri öğrendim bu kararı aldım demesi ilişkiye son noktayı koydu

Geçtiğimiz günlerde Cengiz Abazoğlunun defilesine katılan eski model Demet Şener 41 yaşında olduğunu ve hala spor yaptığını söylemişti Demet Akalın ile ilgili boşanma haberlerini beğenmesinin hatırlatılması üzerine konuşan Demet Şener Kimsenin hayatı beni ilgilendirmez diyerek kaçamak bir cevap verdi

ÖNCE BOŞANMAM LAZIMAşka kalbiniz kapalı mı sorusuna ise Hiç kapalı değil ama önce boşanmam lazım Kendime yeni bir sayfa açacağım belki evimi bile değiştirebilirim diyerek gülümsedi

İbrahim Kutluay eskiden Demet Akalın ile birlikteydi

Demet Şener ile Demet Akalın arasındaki buzlar hala erimedi

#İbrahim #Kutluay #ile #Demet #Şener #çifti #2005 #yılında #evlenmişti #Ömer #ve #İrem #adında #2 #çocukları #bulunan #çift #hala #boşanma #aşamasında #İbrahim #Kutluayın #hakkında #çıkan #eşine #ihanet #etti #haberlerine #artık #dayanamayan #Demet #Şener #boşanmak #istediğini #eşine #iletmişti #Demet #Şenerin #Elimde #belgeler #var #ve #onlar #yeter #Ben #kocama #inanıyordum #Ne #zaman #ki #gerçekleri #öğrendim #bu #kararı #aldım #demesi #ilişkiye #son #noktayı #koydu #Demet #Şenerden #olay #aşk #itirafı #Önce #boşanmam #lazım #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

http://www.internethaber.com/demet-senerden-olay-ask-itirafi-once-bosanmam-lazim-foto-galerisi-19062

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/oQqRPT8z0-g

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde