Gelinim Mutfakta'da olaylı gün! Yarışmacılar birbirine girdi Burcu'nun açıklamaları şoke etti



Gelinim Mutfakta'da olaylı gün! Yarışmacılar birbirine girdi Burcu'nun açıklamaları şoke etti
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

Kanal Dnin sevilen yarışması Gelinim Mutfaktada 28 haftanın finali olaylı tamamlandı Bir taraftan hangi yarışmacının eleneceği ve kimin 5 altın bileziği koluna takacağı sorularının yanıtı merakla beklenirken diğer taraftan Reyhan Hanım ile Hanife Hanımın kavgası programa damga vurdu

İlk olarak Reyhan Hanım ile Hanife hanım arasındaki tansiyonun yükseldiği anları anlatarak başlayalım Hanife hanım Reyhan hanımın gelininin yere düşen çeyrek altınını yerden almasını hatırlatması üzerine Reyhan hanım çileden çıktı Hanife hanıma Senin başka derdin yok mu Gidip gelinini sustursana diyen Reyhan hanım sözlerine şöyle devam etti

Gelinim yere düşen çeyreği elbisesinden dolayı alamadığı için ben gidip nazikçe aldım Ben güler yüzlüyüm diye kibarım diye kimseyi incitmek istemiyorum diye niye üzerime geliyorsunuz Sen geldin geleli bana oynuyorsun Senden öncekiler de bana oynuyordu Yeter artık Bıktım usandım sizden Bana oynama git gelinine oyna Seninle konuşmak istemiyorum Benden uzak dur Seninle aynı ortamda bile bulunmak istemiyorum

Hanife hanım ise Reyhan hanımın bu sert çıkışı üzerine İşte sizin gerçek yüzünüz buymuş Yalandan güler yüzlü gösteriyordunuz diyerek yanıt verdi

İKİ HAFTADIR BENİ ÇİLEDEN ÇIKARDINIZ Ardından Hanife hanıma Bir daha adımı ağzına alma diyen Reyhan hanım şunları söyleyerek odayı terk etti Diğer rakipler geldi sustum incitmedim Ama siz iki haftadır beni çileden çıkardınız Ben gittikten sonra benim adımı ağzına alma Reyhan ismini bile bugünden sonra alma ağzına Reyhan ismi ağzına yakışmıyor

BURCU VE NURTEN HANIM YARIŞMADAN ÇEKİLDİ Asıl dikkat çeken olay ise sunucu Fatih Ürekin kazanan ve elenen yarışmacıyı açıkladığı anlarda yaşandı Alınan sonuçlara göre Yasemin 61 puanla haftanın kazananı olup 5 altın bileziği koluna taktı 56 puan toplayan Ezginin ise yarışmaya veda etmesi gerekiyordu Fakat Burcu o anda stüdyodakileri tedirgin eden bir açıklama yaparak yarışmadan çekilme kararı aldığını duyurdu

NURTEN HANIMIN BABASI HASTANEYE KALDIRILDI Fatih Ürekin ısrarlı sorularına rağmen çekilme kararının nedenini söylemeyen Burcu daha sonra bir açıklama yaparak kayınvalidesi Nurten Hanımın babasının apar topar hastaneye kaldırıldığını ve beyin kanaması riski olduğunu aktardı

#Kanal #Dnin #sevilen #yarışması #Gelinim #Mutfaktada #28 #haftanın #finali #olaylı #tamamlandı #Bir #taraftan #hangi #yarışmacının #eleneceği #ve #kimin #5 #altın #bileziği #koluna #takacağı #sorularının #yanıtı #merakla #beklenirken #diğer #taraftan #Reyhan #Hanım #ile #Hanife #Hanımın #kavgası #programa #damga #vurdu #Gelinim #Mutfaktada #olaylı #gün #Yarışmacılar #birbirine #girdi #Burcunun #açıklamaları #şoke #etti #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

http://www.internethaber.com/gelinim-mutfaktada-olayli-gun-yarismacilar-birbirine-girdi-burcunun-aci

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/zbAew161Ywc

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde