Diri diri toprağa gömüldüler! Gözyaşlarını tutamadılar...



Şevval Şahin sevgilisini tek kalemde sildi!
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

Şevval Şahin Miss Turkeyde birinci seçilmişti University Of East Londonda moda eğitimi alan 19 yaşındaki kraliçenin İngilterede tanıştığı Pakistanlı Syed AmirAli Kirmani Peerzada ile aşk yaşadığı ortaya çıkmıştı Şevval Şahin önceki gün teve2deki 2 Sayfaya katıldı İlişkisine dair şunları söyledi

FOTOĞRAFLARI SİLDİ 56 aydır birlikteyiz Yarışmaya katılmam için çok destek verdi başarılı olmamı istiyor Beni hiç kıskanmıyor Ama Şevval erkek arkadaşıyla olan fotoğraflarını Instagram hesabından sildi

SESSİZLİĞİNİ BOZDU Miss Turkey 2018de birincilik tacını takan Şevval Şahinin geçmiş yıllara ait bir karesi sosyal medyada yayınlanmıştı Bu karenin ardından 19 yaşındaki Şahinin tacı geri alınmalı polemiği gündeme gelmişti Estetikli olduğu için eleştiri oklarının hedefi olan birinci güzel Şevval Şahin sessizliğini canlı yayında bozdu

İşte Şevval Şahinin açıklamalarıBirinci seçildiğim için çok mutluyum gururluyum heyecanlıyımİçimden dereceye girmek geçiyordu ama birinciliği beklemiyordum Bana da sürpriz oldu Tara ile Rodanın dereceye girebileceğini biliyordum

YOLDA YÜRÜRKEN KEŞFEDİLMİŞ İlk 16 yaşında podyuma çıktım Bir gün yolda yürüyordum Bir ajans çalışanı beni gördü Kartını verdi O gün ajans gittim Beni kabul etmediler Başka bir yere yönlendirdiler O ajans hemen beni kabul etti Çalışmaya başladım

SADECE BURNU ESTETİK Burnum hariç hiçbir yerim estetik değil 17 yaşındayken yaptırdım Bunu hiç saklamadım Bu fotoğraflar 111213 yaşında çekilen fotoğraflar Okul yılları Ergenlikten önce çekilen fotoğraflar O zaman çekim açısı başkaydı makyaj tekniği başkaydı Eleştirilere üzülmedim çünkü sonuç belli Ben ne yaptırıp ne yaptırmadığımı iyi biliyorum

ESTETİK BENİM İÇİN NORMAL Estetik benim için çok normal 2018 yılındayız Kendinde beğenmediğin bir yerin varsa bunu yaptırman en doğal hakkın Yarışmada estetik yasak diye bir kural yok Ben hiç bir zaman burnumu yaptırmadım demedim Beni eleştirebilirler Bu benim tercihim Bana iyi geldi Öz güvenim yerine geldi

Ben sadece yüzümle boyum posumla birinci olmadım Kamp süresince hep birlikteyiz Konuşmana diline insanlarla diyaloğuna enerjine kültürüne bakıyorlar Ben bunların hepsini iyi bir şekilde yansıttığımı düşünüyorum Estetiksiz halimle birinci olur muydum bilemem ama dereceye girerdim Çünkü dediğim gibi bir tek burunla bitmiyor

Sosyal medyadaki yorumlardan sonra tacım gri alınır diye korkmadım Çünkü estetik yasak değil Yapay bir göğsün kaynak saçların lens gözlerin varsa yapay bir görüntün varsa bu birinciliği etkileyebilir

ŞEVVAL ŞAHİN KİMDİR Mankenlik yapan Şevval Şahin 1999 yılında İstanbulda doğdu Üniversite eğitimini University Of East Londonda alan Şevval Şahin Fashion Marketing bölümünün 1 sınıf öğrencisidir 182 boyundaki Şevval Şahin özel hayatına dair Instagramda birçok paylaşımda bulunmuş Özellikle yarışmadan sonra adını duyuran Şevval Şahinin takipçi sayısı git gide artıyor

#Şevval #Şahin #Miss #Turkeyde #birinci #seçilmişti #University #Of #East #Londonda #moda #eğitimi #alan #19 #yaşındaki #kraliçenin #İngilterede #tanıştığı #Pakistanlı #Syed #AmirAli #Kirmani #Peerzada #ile #aşk #yaşadığı #ortaya #çıkmıştı #Şevval #Şahin #önceki #gün #teve2deki #2 #Sayfaya #katıldı #İlişkisine #dair #şunları #söyledi #Şevval #Şahin #sevgilisini #tek #kalemde #sildi #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

http://www.internethaber.com/sevval-sahin-sevgilisini-tek-kalemde-sildi-foto-galerisi-1907114.htm

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/vKogSv0g2Hs

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde