Belçim Bilgin'i kızdıran sevişme sorusu: Ayıp oluyor



Belçim Bilgin'i kızdıran sevişme sorusu: Ayıp oluyor
YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..
https://goo.gl/tQaWT9

Son dönemde İngiliz oyuncular Ben Kingsley ve Theo James ile rol aldığı Hollywood yapımı Komplo filmindeki cesur sahneleriyle dikkati çeken Belçim Bilgin Akmerkezde bir arkadaşıyla objektiflere yansıdı Yılmaz Erdoğanın eşi Belçim Bilgin Iraklı bir tercümanı oynadığı Komplo filminde rol arkadaşı Theo Jamesle bir dakikalık sevişme sahnesiyle ilgili sorulara cevap verdi

AYIP OLUYOR Güzel oyuncu Bu konu hakkında konuşmayalım ayıp oluyor Tepki falan almadı şu an siz söylüyorsunuz bir şey yok ortada ifadelerini kullandı Filmin çok beğenildiğini belirten Bilgin Yılmaz Erdoğan henüz izlemedi Onun ne söyleyeceğini çok merak ediyorum dedi

ARAPÇA KONUŞMAK İÇİN DERS ALDIM Filmde Nashim adlı bir tercümanı canlandıran oyuncu Filmde İngilizce ve Arapça konuşuyorum En büyük çalışmayı dil konusunda yaptım İngilizce zaten biliyorum ama ilk kez bir filmde İngilizce konuşarak oynadım İngilizcede aksanla ilgili bir kaygım yoktu Zaten Iraklı bir kadın olduğu için aksana ihtiyacım yoktu Ama Arapça konuşmak için ders aldım önemli bir mesai harcadım diye konuştu

Filmde Belçim Bilgin ile BM temsilcisi Michaelı oynayan Theo James arasında 1 dakikalık sevişme sahnesi de var

#Son #dönemde #İngiliz #oyuncular #Ben #Kingsley #ve #Theo #James #ile #rol #aldığı #Hollywood #yapımı #Komplo #filmindeki #cesur #sahneleriyle #dikkati #çeken #Belçim #Bilgin #Akmerkezde #bir #arkadaşıyla #objektiflere #yansıdı #Yılmaz #Erdoğanın #eşi #Belçim #Bilgin #Iraklı #bir #tercümanı #oynadığı #Komplo #filminde #rol #arkadaşı #Theo #Jamesle #bir #dakikalık #sevişme #sahnesiyle #ilgili #sorulara #cevap #verdi #Belçim #Bilgini #kızdıran #sevişme #sorusu #Ayıp #oluyor #htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018

http://www.internethaber.com/belcim-bilgini-kizdiran-sevisme-sorusu-ayip-oluyor-foto-galerisi-190695

►YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ..: https://goo.gl/tQaWT9
►PAYLAŞ, BEĞEN & YORUM İÇİN: https://youtu.be/kaigGrhRM1c

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buket Aydın'ın estetiksiz fotoğrafları ifşa oldu! Sosyal medya yıkıldıs

9 çocuklu İzzet Yıldızhan'dan olay açıklama! Aylık masrafları servet değerinde